  • 11. Data: 2019-10-02 09:04:44
    Temat: Re: Energooszczędny HDD 2.5 cala poszukiwany
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Błąd.
    Poszukuj gotowej obudowy z dyskiem w środku, będzie znacznie taniej od samego dysku
    luzem (od markowych producentów).
    Skoro będzie pracował cały czas, to co Cię obchodzi prąd rozruchu?

    -----
    > Poszukuję dysku SATA 2.5 cala do obudowy USB, który ma być przede wszystkim
    energooszczędny- raz, że będzie pracował cały czas,

  • 12. Data: 2019-10-02 10:00:05
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 09:04, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > samego dysku luzem (od markowych producentów).
    > Skoro będzie pracował cały czas, to co Cię obchodzi prąd rozruchu?

    Prąd rozruchowy jest ważny. Bo przy ograniczonym zasilaniu dysk może nie
    wystartować.

    miab

  • 13. Data: 2019-10-02 10:44:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego to zasilanie jest ograniczone?
    Nie spełnia normy USB?
    Może jest możliwość użycia obudowy z dodatkowym własnym zasilaniem?
    Marne zasilanie to prosta droga do uwalenia HDD.

    -----

  • 14. Data: 2019-10-02 20:15:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/10/2019 08:08 AM, Dominik Ałaszewski wrote:
    > Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Dzisiaj taki mi wpadl przypadkiem w oko:

    https://www.androidcentral.com/when-your-data-must-s
    urvive-grab-rugged-1tb-portable-hard-drive-down-48