  • 1. Data: 2019-01-11 03:07:37
    Temat: Eneuel sie doczekal
    Od: s...@g...com

    https://youtu.be/dq0H9MI9ZsI?t=783

    Laaaaata temu mial chlop racje, ja mu kibicowalem a masa luda sie hihrala.

  • 2. Data: 2019-01-11 03:50:40
    Temat: Re: Eneuel sie doczekal
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 03:07, s...@g...com pisze:

    > https://youtu.be/dq0H9MI9ZsI?t=783
    >
    > Laaaaata temu mial chlop racje, ja mu kibicowalem a masa luda sie hihrala.

    Najbardziej prawdopodobne że jest to wyłącznik programowy czyli tak do
    końca nie wiesz czy wyłączył. Ale jest to jakieś światełko w tunelu
    na przyszłość.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-01-11 07:42:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-11 o 03:07, s...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/dq0H9MI9ZsI?t=783
    >
    > Laaaaata temu mial chlop racje, ja mu kibicowalem a masa luda sie hihrala.

    A do mikrofonu nie ma? :-)

    Robert

  • 4. Data: 2019-01-11 10:08:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 18:07:37 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):
    > https://youtu.be/dq0H9MI9ZsI?t=783
    > Laaaaata temu mial chlop racje, ja mu kibicowalem a masa luda sie hihrala.

    Ale dlaczego przycisk, umieszczony w dziwnym miejscu, ktory nie
    wiadomo co robi, a nie zaslonka na kamere ?

    J.

  • 5. Data: 2019-01-11 10:20:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Jan 2019 10:08:19 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale dlaczego przycisk, umieszczony w dziwnym miejscu, ktory nie
    > wiadomo co robi, a nie zaslonka na kamere ?

    Producenci jednak oczekują, że im się zaufa.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-01-11 12:18:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Producenci jednak oczekują, że im się zaufa.

    Producenci wiele razy pokazali, że ufać im nie można. Jak ktoś to
    rozbierze i pokaże (śledząc połączenia, nie zachowanie), że przełącznik
    elektrycznie odłącza zasilanie kamery (lub dane USB, bo te kamerki chodzą
    po USB), to wtedy uwierzę.

    W sumie ciekawe czy po przełączeniu tego przełącznika kamera znika z
    systemu...

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 7. Data: 2019-01-11 12:55:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Producenci jednak oczekują, że im się zaufa.

    To niech zrobia metalowa zaslonke, wtedy im zaufam :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-01-11 15:05:16
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 stycznia 2019 05:18:29 UTC-6 użytkownik Queequeg napisał:

> [...]
    > po USB), to wtedy uwierzę.
    >
    > W sumie ciekawe czy po przełączeniu tego przełącznika kamera znika z

    Ponoc tak.

  • 9. Data: 2019-01-11 15:15:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Jan 2019 12:55:07 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To niech zrobia metalowa zaslonke, wtedy im zaufam :-)

    Ale ma być nowocześnie a nie przaśnie.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-01-11 15:22:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To niech zrobia metalowa zaslonke, wtedy im zaufam :-)

    robią.
    co prawda plastikową ale jest mechaniczna zasłonka kamery z suwaczkiem
    do zamykania i otwierania