  • 1. Data: 2009-11-29 01:22:31
    Temat: Epson R285 i stałe zasilanie tuszem
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Czy któryś z Szanownych Kolegów(żanek) ;-) używa systemu stałego
    zasilania do w/w drukarki np:
    http://allegro.pl/item821008292_epson_p50_r285_rx585
    _stale_zasilanie_tusz_6x100m.html

    lub podobnego i ma w tym jakieś własne spostrzeżenia - chciałbym nie być
    pierwszy !
    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 2. Data: 2009-11-29 20:28:50
    Temat: Re: Epson R285 i stałe zasilanie tuszem
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Karas" <"faktornik"@vp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    _stale_zasilanie_tusz_6x100m.html

    > lub podobnego i ma w tym jakieś własne spostrzeżenia - chciałbym nie być

    Ja kupiłem od jakiegoś allegrowicza Koreańczyka. Masakara - tusz rozlewany
    chałupniczo z dużych butli (tyle że niby firmowy). CISS jakiś przerabiany bo
    widać było pozostałości tuszy w części zastępującej głowice. Jak drukarka
    zasygnalizuje, że kończy się tusz to trzeba na chwile wyjąć naboje z
    drukarki w celu resetowania. Właśnie, sobie przypomniałem, że pan nie dostał
    negatywa jeszcze :)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj