  • 1. Data: 2018-05-27 21:48:27
    Temat: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    Czołem,
    Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
    Stary numer z naklejeniem paska nie działa.

    Paweł

  • 2. Data: 2018-05-28 00:40:34
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-27 o 21:48, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Czołem,
    > Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
    > Stary numer z naklejeniem paska nie działa.

    Chyba musisz wejśc w opcje drukowania i ustawić, żeby drukowała na
    folii. Drukarka nie wie, że jej folię podłozyłeś.

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-05-28 00:50:49
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 28.05.2018 o 00:40, Animka pisze:

    > Chyba musisz wejśc w opcje drukowania i ustawić, żeby drukowała na
    > folii. Drukarka nie wie, że jej folię podłozyłeś.

    Gdyby taka opcja była...

  • 4. Data: 2018-05-28 01:18:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-28 o 00:50, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Gdyby taka opcja była...

    Wejdź na stronę sterowników swojej drukarki i pobierz odpowiedni program.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-05-28 12:28:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wejdź na stronę sterowników swojej drukarki i pobierz odpowiedni program.

    Jesteś cudowna!

  • 6. Data: 2018-05-28 12:33:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-05-27 21:48, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Czołem,
    > Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
    > Stary numer z naklejeniem paska nie działa.
    >
    > Paweł

    Widziałeś to: "If transparencies are not listed in the driver and plain
    paper + 360dpi/Text is selected, these settings are not guaranteed if
    the printer does not list Ink Jet Transparencies as a supported media in
    the 'Paper Specifications' or 'Paper Handling' section of the user guide
    and printer problems could arise e.g. ink on the rollers or paper feed
    problems.

    https://www.epson.co.uk/viewcon/corporatesite/produc
    ts/mainunits/faq/2826/13682

    Może okazać się, że w ogóle się nie da, aczkolwiek nigdy jeszcze nie
    zdarzyło mi się, aby jakaś drukarka nie przyjęła folii - zarówno plujka,
    jak i laserowa. Tylko folia miała być odpowiednia.

  • 7. Data: 2018-05-28 13:08:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-28 o 12:28, Uncle Pete pisze:

    > Jesteś cudowna!

    To ironia?

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-05-28 16:35:09
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 28.05.2018 o 12:33, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > the 'Paper Specifications' or 'Paper Handling' section of the user guide
    > and printer problems could arise e.g. ink on the rollers or paper feed

    Wiele to tam nie ma...

    > Może okazać się, że w ogóle się nie da, aczkolwiek nigdy jeszcze nie
    > zdarzyło mi się, aby jakaś drukarka nie przyjęła folii - zarówno plujka,
    > jak i laserowa. Tylko folia miała być odpowiednia.

    Też mi się nie zdarzyło, widać kiedyś musi być ten pierwszy raz :-)
    A folia jest, jaka jest (separacyjna) i nie mogę zastosować innej :-(
    Dzięki.

    P.P.

  • 9. Data: 2018-05-28 18:30:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Też mi się nie zdarzyło, widać kiedyś musi być ten pierwszy raz :-)
    >A folia jest, jaka jest (separacyjna) i nie mogę zastosować innej :-(
    >Dzięki.

    A jak sie objawia to "nieprzyjmowanie" ?
    Bo przychodzi mi na mysl tylko optyczny czujnik obecnosci papieru ...
    moze podlozyc cala kartke ?

    J.

  • 10. Data: 2018-05-28 20:22:35
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 28.05.2018 o 18:30, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A jak sie objawia to "nieprzyjmowanie" ?
    > Bo przychodzi mi na mysl tylko optyczny czujnik obecnosci papieru ...

    Nie widzi folii.
    Myślałem raczej o podklejeniu czegoś, co byłoby łatwo odkleić, ale nie
    mam pomysłu na to coś.

    P.P.