  • 1. Data: 2011-02-19 11:28:47
    Temat: Era Premia
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
    W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)

    Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ?
    To juz mnie powoli wk* - stale czegos szukac, bo mozna duzo
    zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.

    Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

    J.

  • 2. Data: 2011-02-19 11:40:49
    Temat: Re: Era Premia
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > W erze promocja - doladowanie 50 zl tylko 1000pkt era premia.
    > W polaczeniu z podwojnym doladowaniem abonament sie zwrocil :-)

    A ta promocja to nie jest jakoś od kilku lat?

    > Czy ktos sie orientuje gdzie szukac informacji o takich promocjach ?

    Może wartoby założyć jakis sajt tylko z promocjami.

    > To juz mnie powoli wk* - stale czegos szukac, bo mozna duzo
    > zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.

    Ale na tym to polega :) nie poszukasz, to tracisz.

    > Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

    Klasyka gatókó :) Tak działa byznes.

    Jakub

  • 3. Data: 2011-02-19 11:42:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 11:40:49 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:
    > A ta promocja to nie jest jakoś od kilku lat?

    Nie, od 1 lutego. Rok temu tez byla.

    > Ale na tym to polega :) nie poszukasz, to tracisz.

    > Klasyka gatókó :) Tak działa byznes.

    Straca klienta i tak sie ich biznes skonczy :-P

    J.

  • 4. Data: 2011-02-20 19:01:56
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-02-19 12:40, Jakub Danecki pisze:

    > A ta promocja to nie jest jakoś od kilku lat?

    Ta promocja to tylko przez luty. Potem ponownie to doładowanie będzie za
    2000 punktów.

  • 5. Data: 2011-02-21 12:26:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    > Może wartoby założyć jakis sajt tylko z promocjami.

    By reklamy oglądać ? -> Piszesz wiadomość [Promocja:XXX] itd i wysyłasz
    tutaj

  • 6. Data: 2011-02-21 12:27:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Straca klienta i tak sie ich biznes skonczy :-P

    Chyba żaden operator nie stracił tylu klientów ile zyskał takimi
    działaniami. Głupie no ale tak jest.

  • 7. Data: 2011-02-21 19:54:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 13:27:34 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >Chyba żaden operator nie stracił tylu klientów ile zyskał takimi
    >działaniami. Głupie no ale tak jest.

    Takimi dzialaniami to nie wiem czy zyskal, bo skoro nikogo nie
    poinformal, to jak mial zyskac ?

    Co najwyzej paru klientow sie obrazi, jak sie dowiedza za pozno :-P

    J.

  • 8. Data: 2011-02-21 20:46:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-19 12:28, J.F. pisze:

> [...]
    > zyskac/stracic. przeniose sie do mbanku i bede mial spokoj.
    >
    > Taka zacheta do czestego przegladania strony www czy co ?

    Ja tam nie wiem - Era mnie o ty sms-em poinformowała...

  • 9. Data: 2011-02-21 20:48:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-21 20:54, J.F. pisze:

    > Takimi dzialaniami to nie wiem czy zyskal, bo skoro nikogo nie
    > poinformal, to jak mial zyskac ?

    Jak już pisałem - nieprawdą jest, że nikogo nie poinformował.

    > Co najwyzej paru klientow sie obrazi, jak sie dowiedza za pozno :-P

    Niech się obrażają.

  • 10. Data: 2011-02-21 21:21:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 21:46:43 +0100, Artur Maśląg wrote:

    >Ja tam nie wiem - Era mnie o ty sms-em poinformowała...

    Mnie nie. Chyba nie.
    A pamietasz moze kiedy wyslali ?

    J.