  • 1. Data: 2016-02-09 21:42:30
    Temat: Ethernetowy serwer portów szeregowych RS-232
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Hej

    Potrzebowałbym 2 serwery 4-ech portów szeregowych RS-232 (ewentualnie także
    485) do podłączenia odległych urządzeń przez sieć Ethernet. Chodzi mi o
    gotowe rozwiązanie na kilka dni.

  • 2. Data: 2016-02-10 00:58:13
    Temat: Re: Ethernetowy serwer portów szeregowych RS-232
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n9dq45$qud$1@mx1.internetia.pl...
    > Potrzebowałbym 2 serwery 4-ech portów szeregowych RS-232 (ewentualnie
    > także 485) do podłączenia odległych urządzeń przez sieć Ethernet. Chodzi
    > mi o gotowe rozwiązanie na kilka dni.

    Belkin robi serwer USB, do którego możesz podłączyć FTDI.

  • 3. Data: 2016-02-10 10:36:01
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    W dniu 2016-02-09 o 21:42, re pisze:
    > Hej
    >
    > Potrzebowałbym 2 serwery 4-ech portów szeregowych RS-232 (ewentualnie
    > także 485) do podłączenia odległych urządzeń przez sieć Ethernet. Chodzi
    > mi o gotowe rozwiązanie na kilka dni.
    Przyjrzyj się temu:
    http://www.aten.pl/produkty/rozwiazania-dla-biznesu/
    sn0108-detail

  • 4. Data: 2016-02-10 10:59:32
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 09/02/2016 20:42, re wrote:
    > Hej
    >
    > Potrzebowałbym 2 serwery 4-ech portów szeregowych RS-232 (ewentualnie
    > także 485) do podłączenia odległych urządzeń przez sieć Ethernet. Chodzi
    > mi o gotowe rozwiązanie na kilka dni.

    Szukaj pod "terminal server". Firmy hostingowe teraz tego dużo
    wyprzedają bo serwery mają teraz w większości wbudowane moduły do
    zarządzania.
    Ewentualnie jak coś na szybko to stary PC + ser2net ... a nawet RPi +
    kable USB<->RS232/RS485

    c.

  • 5. Data: 2016-02-10 11:29:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-10 10:36, Krzysztof Wilk wrote:
    [...]
    > Przyjrzyj się temu:
    > http://www.aten.pl/produkty/rozwiazania-dla-biznesu/
    sn0108-detail
    Kolega potrzebuje raczej dwóch sztuk czegoś takiego:
    http://www.moxa.com/product/NPort_5410.htm. AFAIR to u nas Elmark tym
    handluje. W każdym razie ja zrozumiałem, że on to chce wypożyczyć na
    kilka dni.

  • 6. Data: 2016-02-10 20:23:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-09 21:42, re wrote:
    > Potrzebowałbym 2 serwery 4-ech portów szeregowych RS-232 (ewentualnie
    > także 485) do podłączenia odległych urządzeń przez sieć Ethernet. Chodzi
    > mi o gotowe rozwiązanie na kilka dni.

    Jesli to ma być po kosztach to zastanów się nad dwoma kompami, kilkoma
    przelotkami USB->COM i oprogramowaniem nazywającym się socat.

  • 7. Data: 2016-02-15 13:35:44
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.02.2016 um 21:42 schrieb re:
    > Hej
    >
    > Potrzebowałbym 2 serwery 4-ech portów szeregowych RS-232 (ewentualnie
    > także 485) do podłączenia odległych urządzeń przez sieć Ethernet. Chodzi
    > mi o gotowe rozwiązanie na kilka dni.

    Używamy urządzeń firmy Perle
    https://www.perle.com/products/serial-to-ethernet.sh
    tml

    Zarówno 4 jak i 8 portów. Przyjemne w użyciu i łatwe do programowania. W
    każdym razie polecam.

    Waldek

  • 8. Data: 2016-02-21 21:40:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > mi o gotowe rozwiązanie na kilka dni.

    Belkin robi serwer USB, do którego możesz podłączyć FTDI.
    ---
    Dzięki, ale chyba nie chcę używać USB

  • 9. Data: 2016-02-22 22:35:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cezar"

> [...]

    Szukaj pod "terminal server". Firmy hostingowe teraz tego dużo
    wyprzedają bo serwery mają teraz w większości wbudowane moduły do
    A to nie trafiłem

    Ewentualnie jak coś na szybko to stary PC + ser2net ...
    ---
    Na tym stanęło przy czym nie było nawet potrzebne dodatkowe oprogramowanie
    bo przygotowywane można było rozdzielić na dwa kompy. Brakujące porty dodane
    przez karty za 50zł i jest ok.

    a nawet RPi +
    kable USB<->RS232/RS485
    ---
    No tak aczkolwiek myślałem bardziej o Arduino bo nie mam tylu konwerterów

  • 10. Data: 2016-02-22 22:35:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "JDX"

    [...]
> [...]
    http://www.moxa.com/product/NPort_5410.htm. AFAIR to u nas Elmark tym
    handluje. W każdym razie ja zrozumiałem, że on to chce wypożyczyć na
    Tak, to by było najlepsze, ale organizujący sprzęt nie zdecydował się.