  • 1. Data: 2013-04-28 20:01:36
    Temat: FIR na dspic33fj64gs406 tablica sygnalow
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Dzien dobry.
    Chciałem zapytac specjalistow od dspic'ow a moze od C o nastepującą
    sprawe:
    Jest sobie kilkanascie kanałów ktore chciałbym przefiltrować za pomoca
    FIR dostarczanego wraz z kompilatorem. O ile przykład dostarczony przez
    microchipa działa poprawnie i jest mniej wiecej jasny to nie bardzo wiem
    jak zdefiniować sobie tablice struktur wymaganych przez funkcje FIR z
    biblioteki
    tak by kazdy kanał miał własną.
    Czy istnieje jakaś sprytna metoda czy tez musze sobie recznie dla kazdego
    kanału osobno ?
    pozdrawiam.
    Michal M.