  • 1. Data: 2020-02-10 01:57:30
    Temat: FIRST i FOLLOW
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Ponad 8 lat temu na Wikipedii zamieściłem algorytm tworzenia zbiorów
    First i Follow , standardowo dla k=1.
    Teraz zamieściłem unikalny (nie mogłem go znaleźć w necie) rozszerzony
    algorytm dla k>=1
    strona polska: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbiory_First_i_Follow
    Chciałem również przetłumaczyć to na anielski, ale nie jestem pewny
    językowo: z angielskiego przetłumaczę na polski ale nigdy nie jestem
    pewien czy angielskie tłumaczenie polskiego tekstu jest dobre. Więc
    utworzyłem tylko stronę z kodem, jest w draft:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Draft:FIRST_and_FOLLOW
    _sets

    Czy może ktoś się interesuje LL(k) , LR(k), FIRST czy FOLLOW i zna
    lepiej angielski, by móc dopracować tę stronę?
    Jest również link do implementacji. Też warto by sprawdzić, na prostej
    gramatyce, dla której wołam dla k=2 wygląda że dobrze działa.