  • 1. Data: 2006-07-31 09:57:33
    Temat: FR do piachu?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Ave!
    &TP prowadzi otwartą politykę zobrzydzenia ludziom prowadzenie uryna-netów,
    tam gdzie nic oprócz TP nie ma. Nowe DSL-e mają teoretycznie zakaz
    udostepniania w promocji, a do tego najwyraźniej skończyły się promocje na FR
    w TP. Interfejs białkowy na 9330 potwierdza, że wróciły ceny "standardowe"
    czyli:

    - o szybkości dołączenia do 64 kbit/s -1218,78 brutto (999 zł netto + VAT)
    - o szybkości dołączenia do 128 kbit/s -1340,78 brutto (1099 zł netto + VAT)
    - o szybkości dołączenia do 256 kbit/s -1462,78 brutto (1199 zł netto + VAT)
    - o szybkości dołączenia do 512 kbit/s -1828,78 brutto (1499 zł netto + VAT)
    - o szybkości dołączenia do 1 Mbit/s -1950,78 brutto (1599 zł netto + VAT)
    - o szybkości dołączenia do 2 Mbit/s -2804,78 brutto (2299 zł netto + VAT)

    Kto to kupi do dalszej odsprzedaży za takie pieniądze?
    A może cała usługa FR ma iśc do diabła i aby to osiągnać, najpierw cenowo
    wygasza się na nią popyt?

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 2. Data: 2006-07-31 10:34:54
    Temat: Re: FR do piachu?
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kto to kupi do dalszej odsprzedaży za takie pieniądze?
    > A może cała usługa FR ma iśc do diabła i aby to osiągnać, najpierw cenowo

    za to zrobili promocje na neostrade aby konkurowac z tymi
    co musza kupowac drogie pasmo "biznesowe"

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 3. Data: 2006-07-31 10:39:31
    Od: wer <b...@n...pl>

    Marcin Gontarz wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > za to zrobili promocje na neostrade aby konkurowac z tymi
    > co musza kupowac drogie pasmo "biznesowe"

    A wlasciciel FT Polska wlasnie oglosil:

    "Presence-pc at reports that France Telecom just announced they are
    offering 2.5 Gb/s Internet connections to select cities in the Paris
    region. For ... $85(70 Euros) a month you also get free phone and TV.
    From the article (in French): 'The historical operator opted for a GPON
    (Gigabit Passive Optical Network) FTTH architecture (Fiber To The Home).
    This technology allows up to 2.5 Gbits/s download and 1.2 Gigabits/s
    upload.'"

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 4. Data: 2006-07-31 10:42:58
    Od: k...@u...edu.pl

    Tomasz Śląski napisał(a):
> [...]
    > AS33868 MAN
    > Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,
    > bez nich nie działa żadna kolej, bezsilne są lokomotywy.

    Przeciez to nie byly ceny promocyjne, nigdzie nie bylo takiej
    informacji. Moze zwiekszaja cene tej uslugi pozniewaz maja na nia popyt
    :P

  • 5. Data: 2006-07-31 10:48:44
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 31.07.2006 Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> napisał/a:
    > A może cała usługa FR ma iśc do diabła i aby to osiągnać, najpierw cenowo
    > wygasza się na nią popyt?
    To całkiem możliwe zważywszy nacisk na IP VPN.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 6. Data: 2006-07-31 11:02:56
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Tomasz Śląski napisał(a):
> [...]

    > - o szybkości dołączenia do 2 Mbit/s -2804,78 brutto (2299 zł netto + VAT)

    Usługa "Dostęp do Internetu Frame Relay tp" ciągle wisi na stronie www
    tepsy - abonament 1573,80 zł brutto za "do 2Mb/s"

    --
    Pozdrawiamm
    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 7. Data: 2006-07-31 11:57:41
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Szymon Wyrembak napisał(a):

    > Usługa "Dostęp do Internetu Frame Relay tp" ciągle wisi na stronie www
    > tepsy - abonament 1573,80 zł brutto za "do 2Mb/s"

    komuś się pomyliło FR/ATM z FR TP
    bo taka cena była za FR TP własnie i jest na pewno
    nie wierze by TP to zdjeła :-)
    FR TP według mnie to Dostęp do Internetu Frame Relay tp
    to tak, tytułem legendy :-)

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2006-07-31 12:06:58
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    icek napisał(a):

    > komuś się pomyliło FR/ATM z FR TP
    > bo taka cena była za FR TP własnie i jest na pewno
    > nie wierze by TP to zdjeła :-)
    > FR TP według mnie to Dostęp do Internetu Frame Relay tp
    > to tak, tytułem legendy :-)

    Tak, to są dwie różne (?) usługi. Różnica głównie w cenie, bo jedyny PVC
    jak większość z nas intersuje to PVC do Internetu.