  • 1. Data: 2016-08-26 11:47:38
    Temat: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Miał ktoś do czynienia z tą dziwną "firmą" ? Cena
    ostatecznie wyszła mi prawie jak w merkarze (czyli
    płytkarni jednak bardziej profesjonalnej) ale tam
    odstraszają mnie terminy. Tu natomiast trafiłem
    na mur w postaci bucowatego pracownika (lub może
    właściciela). Na każdą uwagę co do procesu zamawiania
    reagują w stylu "nie podoba się to spier...". Nie pasuje
    im, że ośmieliłem się zamówić metalizację, soldermaskę,
    cena jest zupełnie inna niż w kalkulatorze. No i
    nie wiem czy jakość tych płytek jest warta moich nerwów.

  • 2. Data: 2016-08-26 17:37:38
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > cena jest zupełnie inna niż w kalkulatorze. No i
    > nie wiem czy jakość tych płytek jest warta moich nerwów.

    No to po co dalej drążyć ? Skoro jest tak jak piszesz, to ja dałbym
    sobie spokój od razu. Szukaj mocnych wrażeń ?

  • 3. Data: 2016-08-26 17:45:30
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-08-26 o 17:37, sundayman pisze:

    > No to po co dalej drążyć ? Skoro jest tak jak piszesz, to ja dałbym
    > sobie spokój od razu. Szukaj mocnych wrażeń ?

    Bo nadal jest trochę taniej i co najważniejsze teoretycznie dużo
    szybciej. Merkar ma termin 3 tygodnie a podobno prawie zawsze
    się spóźniają.

  • 4. Data: 2016-08-26 18:00:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Aug 2016 11:47:38 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:
    > Witam. Miał ktoś do czynienia z tą dziwną "firmą" ? Cena

    Tak, kilka lat temu. Jakosc wtedy była na poziomie płytki trawionej w
    domu. Dałem sobie spokój na rzecz technoservice lub satland.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-08-26 18:01:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Aug 2016 17:45:30 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:
    > Bo nadal jest trochę taniej i co najważniejsze teoretycznie dużo
    > szybciej. Merkar ma termin 3 tygodnie a podobno prawie zawsze
    > się spóźniają.

    Nie rozumiem, chcesz mieć dobrze zrobione czy tanio?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-08-26 18:13:46
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-08-26 o 18:01, Marek pisze:

    > Nie rozumiem, chcesz mieć dobrze zrobione czy tanio?

    To nie są płytki wymagające kosmicznych technologii. Gdyby nie
    przelotki to sam bym je sobie zrobił. Dlatego dopłacanie
    do profesjonalnej płytkarni ani czekanie 3-4 tygodnie niekoniecznie
    musi być uzasadnione. A już zdecydowanie najbardziej bolą
    mnie te terminy. A znowu na dopłacanie do ekspresów mnie nie stać.

    Planowałem skorzystać z comiesięcznej promocji w techno-service ale mam
    wrażenie,że oni z tego zrezygnowali.

  • 7. Data: 2016-08-26 18:20:21
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-08-26 o 18:00, Marek pisze:

    > Tak, kilka lat temu. Jakosc wtedy była na poziomie płytki trawionej w
    > domu. Dałem sobie spokój na rzecz technoservice lub satland.

    Ja dużo lepszej jakości nie potrzebuje. Sądzę, ze w domu
    da się zrobić taką płytkę jaka mi jest potrzebna.

    Ale chyba po prostu zamówie w satlandzie. Szkoda czasu na
    użeranie się z tymi burakami.

  • 8. Data: 2016-08-26 19:20:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    O ile masz wiarę w ludzi i na przykład nie okaże się, że zamiast zrobić
    w terminie zrobią po tym terminie. Czego można się spokojnie spodziewać,
    skoro firma jest taka "profesjonalna".
    A potem się jeszcze okaże, że PCB są ogólnie do d...

    Nie znasz takiego powiedzenia, że biednego nie stać na tyle co ?

    I od razu trzeba było zrobić. Satland uzywam od lat, ani razu się nie
    przejechałem.

  • 9. Data: 2016-08-26 19:32:54
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 26.08.2016 o 19:20, sundayman pisze:

    > I od razu trzeba było zrobić. Satland uzywam od lat, ani razu się nie
    > przejechałem.

    Już nie przesadzaj, satland też potrafi odstawiać numery, a to mi jakiś
    pad wcieli na jednej(!) z kilku identycznych płytek, a to ostatnio
    ścieżki 8mils wychodzą u nich jak 4 mils (przetrawione czy coś). Dramatu
    nie ma, do prototypów się nadają.

  • 10. Data: 2016-08-27 01:01:31
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 26.08.2016 o 18:00, Marek pisze:

    > Tak, kilka lat temu. Jakosc wtedy była na poziomie płytki trawionej w
    > domu. Dałem sobie spokój na rzecz technoservice lub satland.

    No ale technoservice to u nas wyższa półka. Są po drodze jeszcze firmy
    takie jak faldruk czy gama. Całkiem dobra jakość a nie za drogie.

    --
    pozdrawiam
    MD