  • 1. Data: 2019-01-11 01:55:24
    Temat: Facebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej)
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    <https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-ze-smartf
    ona-samsung-usunac-aplikacje-facebook-blokada>
    -

    O kłopotach związanych z usunięciem Facebooka ze smartfonów Samsunga
    poinformowali użytkownicy sprzętu tego producenta cytowani przez
    zachodnie serwisy technologiczne. Niektórzy właściciele nowych modeli
    flagowców Samsunga (np. Galaxy S8) zauważyli że nie mogą usunąć z
    systemu zainstalowanego tam fabrycznie Facebooka. Jedyna opcja dostępna
    w ustawieniach to możliwość wyłączenia tej aplikacji. Użytkownicy nie
    kryją w internecie swojego zaskoczenia i oburzenia brakiem możliwości
    rezygnacji na stałe z mobilnego Facebooka. Jeden z nich w rozmowie z
    serwisem Bloomberg przyznał, że obawia się pozostawienia aplikacji w
    swoim Galaxy, nie ma bowiem pewności czy nawet po wyłączeniu Facebooka
    nie zbiera na jego temat wrażliwych informacji. Rzecznik Facebooka
    poproszony o wyjaśnienia zapewnił, że po wyłączeniu w systemie aplikacji
    obsługującej serwis zachowuje się ona jakby została usunięta, a żadne
    dane na temat użytkowników nie są zbierane ani przekazywane na zewnątrz.

    Czytaj więcej na:
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-ze-smartfo
    na-samsung-usunac-aplikacje-facebook-blokada

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2019-01-11 03:36:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 01:55, Krystek pisze:
> [...]
    >
    > O kłopotach związanych z usunięciem Facebooka ze smartfonów Samsunga
    > poinformowali użytkownicy sprzętu tego producenta cytowani przez

    Samsung to gówniana firma jeśli idzie o ochronę dane użytkowników.
    Mam ich tablet i po ostatniej aktualizacji bombarduje mnie notyfikacjami
    żebym zainstalował ich chmurę.
    Jak przeczytałem na co mam udzielić przy okazji zgody to stwierdziłem
    że nie chcę tego gówna. Ale dwa razy na dobę ping-ping i informacja
    żebym aktywował. Nie ma możliwości wyłączenia tego.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-01-11 17:50:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ona-samsung-usunac-aplikacje-facebook-blokada>

    >Samsung to gówniana firma jeśli idzie o ochronę dane użytkowników.

    Ale czy slyszales, zeby wyplynely te dane ? Moze dobrze chroni :-)

    no i jak pamietam, to nie tylko FB - zadnej "wbudowanej" aplikacji nie
    da sie usunac, a tylko wylaczyc.

> [...]
    >że nie chcę tego gówna. Ale dwa razy na dobę ping-ping i informacja
    >żebym aktywował. Nie ma możliwości wyłączenia tego.

    IMO - nie tylko samsung.
    W tym swiecie to chyba normalka niestety.

    No coz, takie czasy - robisz zabawke pelna bajerow, to i aktualizacje
    przewidujesz i wspoldzialanie, a nie takie "nie wlacze sobie, bo nie"
    ..

    J.

  • 4. Data: 2019-01-11 21:44:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 17:50, J.F. pisze:

    ona-samsung-usunac-aplikacje-facebook-blokada>

    > Ale czy slyszales, zeby wyplynely te dane ? Moze dobrze chroni :-)

    Z chmury zawsze wcześniej czy później wypłynie.
    A po drugie to idąc do chmury wychodzi niepotrzebnie na czyjeś serwery.
    I nie masz wpływu jak i na co to wykorzystają.

    > no i jak pamietam, to nie tylko FB - zadnej "wbudowanej" aplikacji nie
    > da sie usunac, a tylko wylaczyc.

    Kiedyś się dawało. Gdzieś do okolic Androida 4.2.

    > IMO - nie tylko samsung.
    > W tym swiecie to chyba normalka niestety.

    Jeszcze nie ale faktycznie w tym kierunku to idzie.

    > No coz, takie czasy - robisz zabawke pelna bajerow, to i aktualizacje
    > przewidujesz i wspoldzialanie, a nie takie "nie wlacze sobie, bo nie" ..

    W tym przypadku chodzi o wyłudzenie dodatkowych informacji.
    A użytkownik sam ma wybrać czego będzie używać a czego nie chce.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-01-19 15:09:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Ale czy slyszales, zeby wyplynely te dane ? Moze dobrze chroni :-)
    >
    > no i jak pamietam, to nie tylko FB - zadnej "wbudowanej" aplikacji nie da

    Pewnie są w niekasowalnym ROMie.

    > IMO - nie tylko samsung.
    > W tym swiecie to chyba normalka niestety.
    >
    > No coz, takie czasy - robisz zabawke pelna bajerow, to i aktualizacje
    > przewidujesz i wspoldzialanie, a nie takie "nie wlacze sobie, bo nie"

    :-)