  • 1. Data: 2018-04-17 08:07:31
    Temat: Fajki czy alko ?
    Od: p...@g...com

    http://radioszczecin.pl/6,370072,szwedzka-policja-sc
    igala-polskie-samochody

    Kilka policyjnych radiowozów podjęło za uciekającymi bezskuteczny pościg, który
    przerwano po godzinie.

    nasi przekroczyli dozwolona predkosc podczas poscigu ? czy moez paliwo dzielnym
    policjantom sie skonczylo ?

  • 2. Data: 2018-04-17 13:07:42
    Temat: Re: Fajki czy alko ?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-17 o 08:07, p...@g...com pisze:
> [...]
    przerwano po godzinie.

    > nasi przekroczyli dozwolona predkosc podczas poscigu ? czy moez paliwo dzielnym

    Będę strzelał - w Szwecji policja jeździ ekologicznymi elektrykami ;)
    Prądu brakło!

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-04-17 13:30:04
    Od: p...@g...com

    mysle ze bedzie drugie podejscie :-)

  • 4. Data: 2018-04-17 18:57:02
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    przerwano po godzinie.

    > nasi przekroczyli dozwolona predkosc podczas poscigu ? czy moez paliwo dzielnym

    "Auta z Polski zostały wytypowane do standardowej kontroli przez mobilną
    jednostkę szwedzkiej służby celnej. Kierowcy zamiast się zatrzymać,
    nagle zawrócili samochody i uciekli z miejsca kontroli.

    - Mogę potwierdzić, że kierowca jednego z samochodów zamierzał uderzyć
    autem w nasz pojazd. Na szczęście nikt nie został ranny - powiedziała
    lokalnym mediom Michaela Linderoth"

    Takie same pajace jak polskie