  • 1. Data: 2016-09-21 14:59:19
    Temat: Fakt mobile nielimitowane
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    Czy w Fakt mobile za 19 zł nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci,
    jest jakiś haczyk, czy działa bez problemu, czy ktoś ma?
    zbigniew

  • 2. Data: 2016-09-22 10:51:05
    Temat: Re: Fakt mobile nielimitowane
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    zbigniew was thinking very hard :
    > Czy w Fakt mobile za 19 zł nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, jest
    > jakiś haczyk, czy działa bez problemu, czy ktoś ma?
    > zbigniew

    Jaki ma być niby haczyk? Nie ma żadnego haczyka. To nie plus gdzie masz
    no limit tyle że nie obejmuje stacjonarnych.

  • 3. Data: 2016-09-22 13:46:06
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
    > Jaki ma być niby haczyk? Nie ma żadnego haczyka. To nie plus gdzie masz no
    > limit tyle że nie obejmuje stacjonarnych.

    Tutaj też chcąc mieć stacjonarne trzeba dopłacić 9 zł.
    Pozdr
    Wieslav

  • 4. Data: 2016-09-22 14:00:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *dizel* napisał(-a):

    > To nie plus gdzie
    > masz no limit tyle że nie obejmuje stacjonarnych.

    Dziwne, jak tak właśnie mam

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2016-09-22 14:38:15
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    wieslav pretended :
    > Użytkownik "dizel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
    >
    > Tutaj też chcąc mieć stacjonarne trzeba dopłacić 9 zł.

    Rzeczywiście mój błąd, byłem przekonany że obejmuje i stacjonarne.
    W takim razie lepsza opcja to rbm energy gdzie mamy ze stacjonarkami za
    20zł no limit.

  • 6. Data: 2016-09-22 16:05:37
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 2016-09-22 o 10:51, dizel pisze:
    > zbigniew was thinking very hard :
    >
    > Jaki ma być niby haczyk? Nie ma żadnego haczyka. To nie plus gdzie masz
    > no limit tyle że nie obejmuje stacjonarnych.

    no to jednak haczyk się znalazł :(

  • 7. Data: 2016-09-22 16:07:40
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 2016-09-22 o 10:51, dizel pisze:
    > zbigniew was thinking very hard :
    >
    > Jaki ma być niby haczyk? Nie ma żadnego haczyka. To nie plus gdzie masz
    > no limit tyle że nie obejmuje stacjonarnych.

    to jednak haczyk się znalazł, już myślałem że będzie pięknie :(

  • 8. Data: 2016-09-22 18:20:49
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    zbigniew has brought this to us :

    > to jednak haczyk się znalazł, już myślałem że będzie pięknie :(

    Za 20zł masz w rbm energy no limit ze stacjonarnymi, co prawda nie ma
    rwk ale i tak źle nie jest.

  • 9. Data: 2016-09-22 22:08:48
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    > Za 20zł masz w rbm energy no limit ze stacjonarnymi, co prawda nie ma rwk
    > ale i tak źle nie jest.

    Może bym sie skusił bo jestem z Formuła Mini Max na Kartę( 29zł). Skoro to
    to samo to po co przepłacać?
    Przekierowania i oczekujące można w tym Energy ustawić?
    Zmeczony albo mało kumaty jestem bo jakos nie widzę tego.... Naprowadzisz?
    Z góry dzięki
    Pozdr
    Wieslav

  • 10. Data: 2016-09-22 22:24:04
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    wieslav expressed precisely :
> [...]
    > Przekierowania i oczekujące można w tym Energy ustawić?
    > Zmeczony albo mało kumaty jestem bo jakos nie widzę tego.... Naprowadzisz?

    Rbm energy to jest nic innego jak kolejna taryfa play.
    To nie jest to samo co mini max, pytałeś o możliwość pakietu to Ci
    napisałem. Wykupujesz pakiet za 20zł no limit, pobiera z konta od ręki
    niezależnie ile wydzwonisz. Pakiet dotyczy tylko rozmów.
    Mini max działa na innej zasadzie, trzeba dobijać do limitów 29/9
    W energy nie ma żadnego pakietu sms no limit.
    Można zmigrować kodem z play *163*99#
    Przekierowania i inne rzeczy ustawiasz tak samo jak na taryfie
    playowej.
    Chyba że interesuje Cię wszystko z netem to w energy za 30zł masz no
    limit na wszystko , 7gb netu. Co ciekawe nolimit w przeciwieństwie do
    formuły unlimited za 25zł obejmuje także mmsy.