  • 1. Data: 2002-09-21 16:00:39
    Temat: Falszywe wpisy w RIPE
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Witam,

    Zachcialo mi sie wyslac list do pewnego opolskiego providera (powod - jak
    zwykle - chamskie zachowanie jednego z uzytkownikow w Usenecie :-(. I tu
    zagwozdka. Na cztery wpisy w RIPE 3 sa albo falszywe, albo zle
    skonfigurowane.

    I tu pytanie do "medrcow" Polskiego Internetu - czy provider moze tak
    postapic? Kto "jest wladny" upomniec taka firme? RIPE? Polpak (maja
    polpakowe adresy IP)?

    Pzdr,

    Maciej
    PS. szczegoly osobom zainteresowanym na priv.

  • 2. Data: 2002-09-22 20:46:26
    Temat: Re: Falszywe wpisy w RIPE
    Od: d...@w...sobie.to

    Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> wrote:

    > I tu pytanie do "medrcow" Polskiego Internetu - czy provider moze tak
    > postapic? Kto "jest wladny" upomniec taka firme? RIPE? Polpak (maja
    > polpakowe adresy IP)?

    Upomniec LIR'a, w tym wypadku Polpak, tylko co z tego?
    Mi od lipca zeszlego roku zle wystawiaja faktury (naliczaja jakies
    smiecie, co im sie tam przylepi) - co miesiac reklamuje i nic. W jednej
    lokalizacji monter porzucil modem. Mial przyjsc jakos w kwietniu zeby go
    zabrac. Tydzien temu odwiezlismy im na Dlugosza ;)

    Oni maja zadziwiajaco lewe rece, wiec jakis bzdet w RIPE ich pewnie nie
    bierze....

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    25. Live in the hallway for a month. Afterwards, bring all of your

  • 3. Data: 2002-09-22 20:47:13
    Od: Tomasz Slaski <t...@s...pl.invalid>

    Maciej Bebenek napisał:

    > I tu pytanie do "medrcow" Polskiego Internetu - czy provider moze tak
    > postapic? Kto "jest wladny" upomniec taka firme? RIPE? Polpak (maja
    > polpakowe adresy IP)?

    Jeśi to sa adresy PA to za porzadek we wpisach powinien odpowiadać
    Polpak, jeśli PI, to chyba bezpośrednio RIPE.
    Z ciekawości podeślij na priv, co to za zwierz ;-)

    Pozdrawiam :)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE