  • 1. Data: 2017-04-25 09:43:08
    Temat: Fat32 powyżej 32GB
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W pewnych przypadkach mieć FAT32 (na nośniku powyzej 32 GB) zamiast exFAT - kuszące.
    Próbował ktoś tego przepisu?
    www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

  • 2. Data: 2017-04-25 10:03:39
    Temat: Re: Fat32 powyżej 32GB
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 09:42:54 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > W pewnych przypadkach mieć FAT32 (na nośniku powyzej 32 GB) zamiast exFAT -
    kuszące.
    > Próbował ktoś tego przepisu?
    > www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

    Co chcialbys przez to uzyskac?

    Z kombinacji to ja tylko robilem sobie obrazy filesystemów na pliki za pomoca softu
    do ich montowania.
    dzieki temu stronki pozgrywane z internetu nie marnowały miejsca "slack" i szybciej
    sie kopiowały w razie potrzeby.

  • 3. Data: 2017-04-25 11:49:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czytanie tak sformatowanego nośnika przez linux.

    -----

  • 4. Data: 2017-04-25 18:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > W pewnych przypadkach mieć FAT32 (na nośniku powyzej 32 GB) zamiast
    > exFAT - kuszące. Próbował ktoś tego przepisu?
    > www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

    ZTCP to karty 64GB formatowałem do FAT32 aby były obsługiwane przez
    rejestrator jazdy G1WH.
    Był do tego specjalny program i wszystko zadziałało bez problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 5. Data: 2017-04-27 18:28:44
    Od: s...@g...com

    On Tuesday, April 25, 2017 at 10:49:13 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czytanie tak sformatowanego nośnika przez linux.
    >

    > -----

    przeciez linux bezproblemowo czyta exfata...

    sg