  • 1. Data: 2018-04-07 12:52:12
    Temat: Fenomen VW T4
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Skąd się bierze popularność i poziom cen VW T4 w wersajch osobowych?
    Czy są jakoś szczególnie niezawodne?

    Z tego co widzę, korodują jak każde inne nastoletnie auto, wyposażone są
    raczej ubogo, jeżdżą jak dostawczak (testowałem osobiście). Fotele dla
    pasażerów mają raczej kiepkskie, zwłaszcza wersja Caravelle.

    Mimo to są całe kluby i grupy FB miłośników tego modelu, a ich ceny
    przekraczają o dobre 50% ceny innych vanów osobowych.
    Kto objaśni mi ten fenomen - są tu jacyś posiadacze?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-04-07 16:59:46
    Temat: Re: Fenomen VW T4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

> [...]
    > przekraczają o dobre 50% ceny innych vanów osobowych.
    > Kto objaśni mi ten fenomen - są tu jacyś posiadacze?

    Tak, sa niezawodne i tanie w eksploatacji.

    jak to stare dobre diesle, jak odpali to pojedzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 3. Data: 2018-04-07 20:11:18
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    wiadomości news:XnsA8BDABF79B7DCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Tak, sa niezawodne i tanie w eksploatacji.
    >
    > jak to stare dobre diesle, jak odpali to pojedzie.

    niektóre czesci silnik skrzynia sa dosc drogie
    reszta normalnie jak w osobówkach a nie jak w busach
    znajomy w vito za niedużą awarie popyną na kilka klocków
    palą dość mało jak na busa

  • 4. Data: 2018-04-07 20:49:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2018 20:11:18 +0200, Szumek napisał(a):

    > niekt򱣠czesci silnik skrzynia sa dosc drogie
    > reszta normalnie jak w osob򶪡ch a nie jak w busach
    > znajomy w vito za niedu¿± awarie popyn± na kilka klock򵋊pal± do¶伭a³o
    jak na busa

    Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2018-04-07 20:53:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Apr 2018 14:59:46 GMT, Budzik napisał(a):

    > Tak, sa niezawodne i tanie w eksploatacji.
    >
    > jak to stare dobre diesle, jak odpali to pojedzie.

    Bez elektroniki tam jest chyba tylko 2,4D i najsłabsze 1,9. Reszta już
    sterowana z jakiegoś ECU.

    Jakby chociaż nie rdzewiały...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-04-07 23:49:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 20:49:09 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.
    Zmień czytnik na mniej archaiczny
    W Gogle groups nie krzaczy

  • 7. Data: 2018-04-07 23:57:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.04.2018 o 20:49, Maciek pisze:

    > Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.

    Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij
    swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest
    bardziej elastyczne"

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2018-04-08 00:16:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2018 14:49:18 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Zmień czytnik na mniej archaiczny
    > W Gogle groups nie krzaczy

    Dialog nie jest wcale archaiczny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2018-04-08 00:18:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2018 23:57:57 +0200, Czarek napisał(a):

    > Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij
    > swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest
    > bardziej elastyczne"

    Ja mam kodowanie ustawione, a on wcale.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2018-04-08 00:35:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.04.2018 o 00:18, Maciek pisze:

    > Ja mam kodowanie ustawione, a on wcale.

    Ro zmień na czytnik, któremu to nie przeszkadza i prawidłowo wyświetla
    tekst.

    --
    Czarek