  • 1. Data: 2010-11-25 09:40:24
    Temat: Fenomen autostrady A4 ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    W zasadzie co kilka dni jest informacja albo na portalach internetowych,
    albo w radio ze A4 jest zablokowana bo wypadek, bo cos ta, itd.

    Fakt ze ja tamtedy jakos zadko jezdze, ale jaki jest fenomen tej drogi,
    autostrady ze ona jest prawie ciagle poblokowana ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-11-25 09:43:17
    Temat: Re: Fenomen autostrady A4 ?
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-25 09:40, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > Fakt ze ja tamtedy jakos zadko jezdze, ale jaki jest fenomen tej drogi,
    > autostrady ze ona jest prawie ciagle poblokowana ?

    po prostu remonty, wlasciciel ma w dupie klientow bo sa mu niepotrzebni,
    tak jest ulozona umowa z panstwem... no wiele sie na to sklada.

    GB

  • 3. Data: 2010-11-25 09:56:46
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Szewczak napisał:
> [...]
    >
    > Fakt ze ja tamtedy jakos zadko jezdze, ale jaki jest fenomen tej drogi,
    > autostrady ze ona jest prawie ciagle poblokowana ?

    Jaworzno walczy z tym monopolista na roznych plaszczyznach i realizuje swoje
    inwestycje pomimo
    sprzeciwu stalexportu itp. - milej lektury :-)
    http://www.jaworzno.pl/aktualnosci/miasto-walczy-o-a
    utostrade

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-11-25 10:00:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Lis, 09:43, GB <g...@o...pl> wrote:

    > po prostu remonty, wlasciciel ma w dupie klientow bo sa mu niepotrzebni,
    > tak jest ulozona umowa z panstwem... no wiele sie na to sklada.

    Jesli maj i tak spory ruch,to po co maja sie starac? ;)
    Sam omijam toto z daleka, ale co jakis czas slysze na CB, ze do bramek
    czeka sie 20-30min

    Moze jakas firma przed gdzies ostatnim zjazdem przed bramkami umiesci
    reklame, na ktorej "przy okazji" bedzie sie wyswietlal czas czekiwania
    na bramkach? :) 1% z sumy o jaka zwieksza sie wplywy tej firmy
    poprosze na wlasne konto ...;)

    WS

  • 5. Data: 2010-11-25 10:09:33
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik WS napisał:

    > Jesli maj i tak spory ruch,to po co maja sie starac? ;)
    > Sam omijam toto z daleka, ale co jakis czas slysze na CB, ze do bramek
    > czeka sie 20-30min

    Do bramek sie czeka nie z powodu duzej ilosci aut tylko z powodu zbyt malej ilosci
    otwartych bramek
    lub tez kierowcow co chca zaplacic karta (najczesciej obcokrajowcy - TIRy) a nie na
    wszystkich
    bramkach mozna placic karta i zacyna sie problem z cofaniem, zawracaniem i
    przepychaniem sie przez 5
    pasow 18m autem i mamy korek gotowy. To chyba jedyna firma co nie umie pobrac oplat
    :-) Czasem sie
    trafi jakis kierowca co nie chce placic za dziurostrade lub na bramki trafil
    przypadkiem bo zle byl
    oznakowany objazd - zmakniety zjazd - podczas prac remontowych na A4 o czym juz
    pisalem kilka razy.
    Do tego nalezy dodac niebieskich i krokodylki sciagajace na pobocze za predkosc,
    pasy,
    ciezar(wazenie autek) itp.
> [...]
    > reklame, na ktorej "przy okazji" bedzie sie wyswietlal czas czekiwania
    > na bramkach? :) 1% z sumy o jaka zwieksza sie wplywy tej firmy
    Od 11 grudnia bedzie mozna smigac przez Jaworzno prawie obwodnica :-) i olac bramki w
    Myslowicach -
    Brzeczkach :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-11-25 10:11:05
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > po prostu remonty, wlasciciel ma w dupie klientow bo sa mu niepotrzebni,
    > tak jest ulozona umowa z panstwem... no wiele sie na to sklada.

    Ale tu chyba chodzi o co innego, bo wypadki zdarzaja sie najczesciej na
    bezplatnym odcinku od granicy do Katowic.
    I ja tez to zauwazylem - mozna odniesc wrazenie ze na jednym
    300-kilometrowym odcinku A4 jest tyle wypadkow co na wszystkich autostradach
    w Niemczech razem wzietych. Tak wiem - to przesada - ale cos w tym jest...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 7. Data: 2010-11-25 10:14:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Lis, 10:09, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Od 11 grudnia bedzie mozna smigac przez Jaworzno prawie obwodnica :-) i olac bramki
    w Myslowicach -
    > Brzeczkach :-)

    A co na to slalexport? jeden zjazd juz z podobnego powodu zdaje sie
    zamkneli, moze zamkna jeszcze jeden? :)

    WS

    PS. sporo info jest tu: http://www.motoautostrada.pl/

  • 8. Data: 2010-11-25 10:14:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jaworzno walczy z tym monopolista na roznych plaszczyznach i realizuje
    > swoje inwestycje pomimo sprzeciwu stalexportu itp. - milej lektury :-)
> [...]

    i bardzo dobrze że walczą, ta sprawa (Stalexportu) powinna się oprzeć o
    jakiś trybunał europejski bo u nas nie ma woli politycznej, żeby rozwiązać
    ten problem,

    brat

  • 9. Data: 2010-11-25 10:22:41
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

  • 10. Data: 2010-11-25 10:43:22
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Stalexport to banda złodzieji z dobra ekipą prawników. Od nowego roku
    chcą podnieść opłaty za przejazd tym gównem a tak naprawdę to powinni
    ludziom płacić za to, że w ogóle ktoś chce jeździć po tym wyrobie
    autostradopodobnym. Trzymam kciuki za Jaworzno.