    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Filmowanie wnętrz - jaki sprzęt i soft?
    Date: Sat, 9 Mar 2019 22:19:25 +0100

    Witam,

    Zaistniała potrzeba użycia aparatu fotograficznego wbrew jego
    przeznaczeniu. Posiadam obecnie Sony A99 i prawdopodobnie przeskoczę na
    Sony A7R III lub też równolegle wskoczę na ten sprzęt. Nikony i Canony
    nie interesują mnie.

    Jest ciśnienie od dawców zleceń na filmowanie wnętrz nieruchomości. Mimo
    iż traktuję filmowanie aparatem fotograficznym jako golenie się kosiarką
    do trawy - muszę jakoś dostosować się do zapotrzebowań rynku.

    Z powyższych powodów muszę dokupić obiektyw plus mocowanie sprzętu
    umożliwiające jakieś najazdy i odjazdy bez efektu parkinsona - trzęsącej
    się ręki. Powiedzcie mi, co powinienem kupić? Zgaduję, że obiektyw, bo
    potrafi coś więcej niż tradycyjne plus jakiś szelki do sprzętu. Być może
    jakiś wysięgnik - sam nie wiem o co pytam.

    Wiem, że do video potrzebne są specjalne obiektywy. Na czym polega ich
    specjalność?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek