  • 1. Data: 2019-01-20 12:10:58
    Temat: Filtr paliwa tani vs drogi
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Fiat z silnikiem 1,6 JTDM ma dość duży filtr paliwa. Wymieniać go trzeba
    co 30 kkm. Filtr drogi kosztuje na okrągło 250 zł, a tani 50.
    200 zł rozłożone na 2 lata nie robi różnicy, ale jednorazowo wolę 200 zł
    wydać na inne przyjemności ;-)
    Ostatnio miałem problem z autem i zdiagnozowano zanieczyszczenie układu
    paliwowego, które spowodowało m.in. złe działanie regulatora ciśnienia.
    Po wyczyszczeniu wszystko gra. Naprawa kosztowała niestety równowartość
    kilku filtrów paliwa.
    Pytanie do Kolegów jest takie:
    czy istotnie tani filtr to kiepski pomysł?
    A może są jakieś marki filtrów, które są "dobre i tanie" (jak wino)?
    Co sądzicie o marce Kamoka?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-01-20 16:49:41
    Temat: Re: Filtr paliwa tani vs drogi
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-20 o 12:10, Jacek pisze:

    > A może są jakieś marki filtrów, które są "dobre i tanie" (jak wino)?

    Knecht, purflux, hengst.

    > Co sądzicie o marce Kamoka?

    Chyba gorszego gówna nie ma :)

    Lewis

  • 3. Data: 2019-01-20 18:10:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 16:49, Lewis pisze:

    > Chyba gorszego gówna nie ma :)

    Teraz to już wiem, po tym jak to gówno, znaczy piasta z łożyskiem
    5500093 wytrzymała ledwo 25tyś km. Mało kilometrów rocznie robię to nie
    załapałem się już na gwarancję.
    A w opisie pisało "Jest to europejska marka części samochodowych
    pochodzących z fabryk dostarczających swe wyroby na pierwsze wyposażenie
    do producentów samochodów."
    Teraz to już wiem, że można co najwyżej śmiechnąć.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2019-01-20 19:55:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-20 o 18:10, Irokez pisze:

> [...]
    > do producentów samochodów."
    > Teraz to już wiem, że można co najwyżej śmiechnąć.

    Amortyzatory nie działają domyślnie, wkładasz i jest gorzej niż przed
    wymianą "uszkodzonego" :)

    Lewis

  • 5. Data: 2019-01-21 09:06:04
    Od: p...@g...com

    --Fiat z silnikiem 1,6 JTDM ma dość duży filtr paliwa.

    sam wklad czy puszka ? mialem 1.9 CDTI i dramatu nie bylo poza tym ze wymiana
    upierdliwa ... nawet do Giulliety chodza oryginalne ponizej 40 eur

  • 6. Data: 2019-01-21 10:23:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 21.01.2019 o 09:06, p...@g...com pisze:
    > sam wklad czy puszka ? mialem 1.9 CDTI i dramatu nie bylo
    Taki filtr dokładnie:
    https://www.ceneo.pl/34347754
    Jacek

  • 7. Data: 2019-01-21 10:41:02
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 20-01-2019 o 16:49, Lewis pisze:

    > Knecht, purflux, hengst.

    Mann, UFI, Sofima

    yabba

  • 8. Data: 2019-01-21 10:45:17
    Od: p...@g...com

    https://www.ebay.de/itm/Kraftstofffilter-BOSCH-F-026
    -402-076/161949694894?epid=1231116236&hash=item25b4f
    43bae:g:k60AAOSwllpbEqeL:rk:1:pf:0

    tak na szybko
    EUR 35,88
    150 zeta polski Intercars w DE

  • 9. Data: 2019-01-21 19:20:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Taki filtr dokładnie:
    > https://www.ceneo.pl/34347754
    W dieslach tak często trzeba?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2019-01-21 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > nawet do Giulliety chodza oryginalne ponizej 40 eur

    Co to znaczy "nawet do gulietty"? Ona na jakims specjalnym paliwie
    chodzi? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...