  • 161. Data: 2009-06-30 20:26:53
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Qlfon pisze:

    > Chcial zdawac do szkolki policyjnej....

    to mogl sie wprawiac w przestrzeganiu prawa juz wczesniej, np nie
    jezdzac bez uprawnien. A jak zaryzykował to powinien przyjac wpadke po
    mesku na klate. A tak dostał jak tchórz - w plecy. Dzieki za takiego
    policjanta. Potem on komus ze strachu tez by strzelił w plecy.
    Czlowiek nie majacy nic na sumieniu nie ma powodu uciekac przed policją.
    A juz na pewno przedzierac sie przez blokade widzac niebieskich z długą
    bronia i ewidentnie na kogos polującą.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 162. Data: 2009-06-30 20:29:00
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:

    > Masz racje ale jesli blokada jest robiona _kilka godzin_ po napadzie to
    > chyba mozna zrobic ksero zdjecia z kamery i rozeslac je nawet faksem na inne
    > komisariaty?

    a to tak ciezko w ciagu tych kilku godzin ukrasc kolejny motocykl ?

  • 163. Data: 2009-06-30 20:39:05
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,48724,3584775.html
    > To sobie przeczytaj.

    "potem wyminął jadący za nim radiowóz"

    rewelacja....

    opisów było sporo i bylo gdzies o ominieciu blokady juz z radiowozem na
    ogonie, zawracaniu, usilowaniu przejechania funkcjonariusza i ucieczce,
    wtedy padly strzały. Nie widzialem nigdzie wersji ostatecznej jaka
    pojawila sie przed sądem ale cos mi wyglada ze tak od razu to on tej
    kulki nie zarobił.

  • 164. Data: 2009-06-30 20:51:44
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 18:36:13 +0200
    Easy wrote:

    > Nie niech im zapewnia opieke psychologów i psychiatrów... nie rozumiem jak
    > mozna miłosc przelewac na kase... ( zakładam ze kochali syna)
    > dobrze, zaraz sie ktos odezwie ze za te kase kupia usługi ww... ok, ale
    > chyba na najblizszy milion lat...

    Easy... Pomyśl, że to Twój dzieciak. Jesteś rozgoryczona, załamana itd.
    Masz żal do całego świata i samej siebie i co robisz? Wnosisz sprawe o
    odszkodowanie bo sądzisz że to Ci pomoże. Odszkodowanie jakieś tam dostajesz,
    kasy w chuj ale dalej pozostaje ten sam żal. Łapiesz?

    > Wkurza mnie to ze próbuje sie z Policjanta zrobic oprawce.

    A mnie wkurza że jesteś niekonsekwentna w tym co piszesz.
    Jeszcze pare postów wyżej pisałaś o ponoszeniu KONSEKWENCJI za to co się
    robi. Policmajster zastrzelił nieumyślnie chłopaka, konsekwencje teraz
    musi ponieść. Proste, prawda?

    > Wkurza mnie to ze
    > niewielu widzi ze chlopak w znaczacy sposób przyczynił sie do tej sytuacji.
    > a jeszcze bardziej wkurza mnie w tym kasa.

    Akurat to odszkodowanie w porównaniu z tym co trwonią nasi ustawodawcy
    to będzie kropla w oceanie.

    > Bo o ile jeszcze od biedy jestem w stanie zrozumiec rozgoryczenie rodziny
    > chłopaka to ni cholery nie rozumiem dlaczego mieszaja do tego kase...

    Ehh...

    > a co do konsekwencji... zapytal sie ktos tego Policjanta jak mu sie teraz
    > zyje? czy ma traumy i czy spi w nocy? a moze rozwiódł sie z zona opusciły
    > go dzieci i jest sam? moze on ponosi konsekwencje wieksze niz ktokolwiek
    > przypuszcza?

    Policjant, żołnierz, ochroniarz, strażnik graniczny - każdy z nich ma to
    wkalkulowane w wypłate.

    > przeciez on tez mógłby wystapic o odszkodowanie ze go panstwo tak zle
    > wyszkoliło ze teraz do konca zycia bedzie zyl z pietnem.

    No to niech wystąpi. Wtedy będzie kolejny powód żeby pluć się na
    policjanta, że mu państwo płaci za straty moralne.

    Z motyką na księżyc.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 165. Data: 2009-06-30 20:53:17
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 19:43:23 +0200
    Easy wrote:

    > wariat to ja jestem ale nie idiota...

    Ale pomyśl jaki to by był precedens ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 166. Data: 2009-06-30 20:57:17
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 22:26:53 +0200
    Arni wrote:

> [...]
    > Czlowiek nie majacy nic na sumieniu nie ma powodu uciekac przed policją.
    > A juz na pewno przedzierac sie przez blokade widzac niebieskich z długą

    Jak tak niektórych czytam, to mi się to życie bajecznie proste wydaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 167. Data: 2009-06-30 21:13:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-30 22:13:50 +0200, n...@s...com said:

    > Nie, 1 sekunda na zlozenie i ta sama, albo dodatkowo jedna na
    > wymierzenie i oddanie strzalu.

    Na złożenie, odbezpieczenie itepe założyłbym przynajmniej ze 2, raczej
    3-4. Z pistoletu da się strzelić w ciągu około 1 sekundy, wyciągając go
    uprzednio z kabury i waląc po lufie do nieodległego celu (tak naprawdę
    nawet poniżej 1 sekundy, ale to już trzeba sporo poćwiczyć) - tylko to
    w sterylnych warunkach na strzelnicy, z ułożonym planem, bez efektu
    zaskoczenia itepe.

    > Mysle ze pojedynczo moznaby zrobic 2-3
    > kule na sekunde,

    Da się, ale to trzeba być prawdziwym masta-fajta. 1-1,5 strzału na
    sekundę będzie bliżej rzeczywistości.

    > Wezze sie zastanow jaka celnosc moze miec bron typu pistolet przy
    > drzeniu reki, odrzucie, nerwach i dystansie nawet kilkudziesieciu
    > metrow. Przelicz dystans o jaki przesunie sie punkt trafienia gdy bron
    > zostanie przesunieta o powiedzmy 2-3stopnie.

    I m.in. dlatego ja będę dalej się upierał, że nie powinien strzelać -
    trafienie w oponę miało nikłe szanse powodzenia.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 168. Data: 2009-06-30 21:16:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-30 21:03:41 +0200, "BartekGSXF" <b...@g...com> said:

> [...]
    > to juz jest 14 sek plus 2 na zlozenie, Po 16 sek to motor juz jest kurewsko

    Wyliczenia zupełnie od czapy. Składasz się, wchodzisz przyrządami w
    pole celowania, kolejne strzały po pierwszym wymagają tylko szybkich
    korekt i oddaje się znacznie szybciej - to nie strzelectwo sportowe w
    stylu olimpijskim, gdzie do każdego strzału składa się osobno.

  • 169. Data: 2009-06-30 21:18:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Nie, 1 sekunda na zlozenie i ta sama, albo dodatkowo jedna na
    > wymierzenie i oddanie strzalu. Mysle ze pojedynczo moznaby zrobic 2-3
    > kule na sekunde, ale za malo strzelalem z broni krotkiej zeby byc
    > pewnym.
    Jak sobie to probuje wyobrazic to za cholere nie moge. Jak w sekunde mozna
    zlozyc sie do strzalu jak chwilke wczesniej trzeba uskakiwac przed proba
    rozjechania.

> [...]
    > Trafienia w opone to sie tylko na amerykanskich filmach udaja, o ile
    > uciekajacy jest zly, a film sie akurat konczy.
    No wlasnie o tym samym mowie, nie bylo szansy strzelic tak zeby uciekajacego
    zatrzymac strzalem w opone. Tylko w takim razie policjant strzelal? Jesli w
    nerwach bo mu motocyklista uciekal to juz nie powinien pracowac w policji a
    juz na pewno nie powinien stosowac linii obrony " bo mu motocyklista
    bezposrednio zagrazal".

    > No w sumie powinien strzelac jak na niego jechal.
    Jesli chcial zatrzymac groznego bandyte to powinien wlasnie strzelic kiedy
    tamten mial szanse widziec, ze to nie przelewki.

    > Byli, pojechali za motocyklista i jeszcze nie wrocili.
    > Mial isc na ponczka i poczekac na kolegow ? Przebudz sie, to
    > miasteczko to nie telewizyjne sanfransisko w ktorym na komunikat 'kod
    > pincet, uciekajacy charlej' zjezdza sie 100 radiowozow (z czego polowe
    > sie rozwala), tylko nasz przasna rzeczywistosc ze sa 3 radiowozy na
    > kilka wsi.
    Aha, dobrze, ze o tym wspomniales. W takim razie po kij takie dzialenie
    policji. Robic blokade jednym radiowozem na kilka wsi.

    > Oczywiscie ze powinna, zaproponuj cos. Realnego.
    Dobra. Pamietasz jak postrzelili jednego chlopaka w aucie? Tam tez byla
    podobna sytuacja. Bilans byl taki, jeden trup i jeden na wozku. Pamietam
    tez jak kiedys strzelali do jakiegos biznesmena bo mial auto podobne do
    jakiegos gangstera. :)
    Ja nie jestem od tego zeby wymyslac co policja ma robic, bo od tego jest KGP
    i ustawodawca.
    Ja jestem ojcem dwojki dzieciakow i teraz zastanawiam sie co zrobie jak bede
    jechal z rodzina nad morze. A poniewaz jezdzimy w nocy to kiedy na droge
    wyskoczy mi koles ubrany na czarno albo po cywilnemu to mam sie zatrzymac
    czy jechac dalej bo ryzyko kulki bedzie tak samo realne w obu przypadkach.
    Jesli blokada bedzie ustawiona tak samo profesjonalnie.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 170. Data: 2009-06-30 21:19:50
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtedy padly strzały. Nie widzialem nigdzie wersji ostatecznej jaka
    > pojawila sie przed sądem ale cos mi wyglada ze tak od razu to on tej kulki
    Tak, wiem, tylko dlaczego sad w pierwszej instancji nie zgodzil sie na wizje
    lokalna?

    pozdr

    --
    Bartek