  • 71. Data: 2009-06-30 12:19:39
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090630141129.ed4fe05f.sqeeb@internet.communit
    y...

    > No to mnie oświeć. Może coś mi umknęło.

    umknal ci fakt, ze koles pokonal blokade ruszajac na policjanta na sluzbie,
    a to oznacza ze dokonal na niego napasi, proby przejechania, kk paragraf 223
    o ile mnie pamiec nie myli

  • 72. Data: 2009-06-30 12:20:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 14:05:54 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > i dlatego wiekszosc policje ma w dupie

    Bardzo ciekawy tok rozumowania, ale chyba już nie chcę żebyś go tu objaśniał.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 73. Data: 2009-06-30 12:22:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > o ile mnie pamiec nie myli, to byli poinformowani i dlatego lwasnie
    > chcieli jego skontrolowac, bo pech chcial, ze ci co napadli na bank ucieli
    > motocyklem
    No szukali CZ, i chyba mieli nawet film z kamery. No i chyba napad byl jakos
    tak pare godzin wczesniej niz postawienie blokad.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 74. Data: 2009-06-30 12:22:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 13:54:26 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    > y moga

    > Ta.
    >
    > Tacy odważni do strzelania, a mi całą noc z niedzieli na poniedział
    > ek pod
    > oknem banda osiedlowa morde piłowała. Jakoś nie było chętnych do
    > strzelania.

    Pewnie nie chcieli odwrócić się plecami i zacząć uciekać... :->

  • 75. Data: 2009-06-30 12:22:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:19:39 +0200
    szerszen wrote:

    > umknal ci fakt, ze koles pokonal blokade ruszajac na policjanta na sluzbie,
    > a to oznacza ze dokonal na niego napasi, proby przejechania, kk paragraf 223
    > o ile mnie pamiec nie myli

    Hym...

    On Tue, 30 Jun 2009 14:15:45 +0200
    BartekGSXF wrote:

    > Tylko tam nie bylo "blokady", policjanci stali z boku drogi a auto stalo w
    > cieniu. Pewnie, policjant wyskoczyl w ostatniej chwili.

    Pewnie masz rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 76. Data: 2009-06-30 12:25:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No szukali CZ, i chyba mieli nawet film z kamery. No i chyba napad byl
    > jakos tak pare godzin wczesniej niz postawienie blokad.

    jak rozumiem to jeszcze wg ciebie, obok strzelania powinni miec obowiazkowe
    zajecia z rozpoznawania z daleka motocykli w ruchu?

    dostali prikaz kontrolowac jednoslady i sie do niego stosowali

  • 77. Data: 2009-06-30 12:27:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Pewnie masz rację.

    i co samotnego czlowieka na ulicy nie mozna usilowac przejechac?

  • 78. Data: 2009-06-30 12:40:33
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Dosyć śmiałe stwierdzenie o osobach noszących broń palną.

    Zasady użycia broni w resorcie są podobno dwie:
    Broń Boże nie użyć
    Broń Boże nie zgubić.

    A jak gliniarze będą woleli dać się zabić niż odpiąć kaburę, to dopiero
    będzie syf, przychylam się do tej części wypowiadających się.

  • 79. Data: 2009-06-30 12:49:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.

    a moze nie mial telefonu przy sobie??

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 80. Data: 2009-06-30 12:52:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie.
    Dlaczego nie, spelnia przeciez Twoje wymagania. Strzela seria, latwo z niego
    trafic, postrzelony na pewno sie zatrzyma.

    > A wystarczylo zwolnic, przyjac na klate 350 czy 450zl mandatu i
    > zadzwonic po kolege z prawkiem zeby odtransportowal motor do domu.
    Pewnie, ze tak. Ale my tu nie o tym, ze glupio zrobil, tylko o tym , ze
    policjant glupio zrobil.

    pozdr

    --
    Bartek