  • 1. Data: 2012-03-22 20:07:22
    Temat: Firmowe zamienniki akumulatorow do aparatow
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Czemu w Polsce tak trudno znalesc "firmowe zamienniki" akumualtorow do
    aparatow? Probuje znalesc zamiennik do akumulatora Canona NB-5L.
    Znajduje albo jakies tanie wyroby firm ktorych nazwy mi nic nie mowia
    albo oryginal Canona. Z innych znanych wlasciciwe znalazlem tylko Hama.
    Z ciekawosci poszukalem zamiennikow na anielskim amazonie i sa tam
    troche drozsze produkty marki Energizer czy Duracell.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-03-22 20:22:30
    Temat: Re: Firmowe zamienniki akumulatorow do aparatow
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2012-03-22 20:07, Marcin pisze:
> [...]
    > znalazlem tylko Hama. Z ciekawosci poszukalem zamiennikow na anielskim amazonie i
    sa tam troche drozsze produkty marki Energizer czy

    Najwyraźniej większość klientów jako drugi akumulator kupuje dowolny zamiennik
    kierując się ceną, garstka pozostałych albo lubi mieć
    oryginał, albo nie wie że można taniej.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2012-03-22 20:30:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 20:07:22 +0100, Marcin napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czemu w Polsce tak trudno znalesc "firmowe zamienniki" akumualtorow do
    > aparatow? Probuje znalesc zamiennik do akumulatora Canona NB-5L.

    Ja mam dwie chińskie podróbki NB-2L. Od ponad 2 lat.
    Żadnych problemów, cena śmieszna. Jak padnie, kupię sobie dwa następne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-03-22 20:56:44
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 22 Mar, 20:07, Marcin <n...@n...ru> wrote:
> [...]
    > Z ciekawosci poszukalem zamiennikow na anielskim amazonie i sa tam
    > troche drozsze produkty marki Energizer czy Duracell.

    Oryginaly? Zeby jeszcze bardziej namieszac to niestety wielu jest
    sprzedawcow, ktorzy sprzedaja dosc dobrze podrobione akumulatorki,
    zobacz sam jak sie je odroznia:

    http://www.soton.net/fake/

    Ja z tego powodu odpuscilem sobie wszelkie pomysly kupowania oryginala
    nigdy nie bedac pewnym co faktycznie sie dostatnie. Poprzestalem na
    zakupie akumulatorka za 19,90 zl. Sprawdzil sie juz na wyprawie w gory
    (prawie 200 zdjec na jednym ladowaniu w temp. kilka st.C pow. zera,
    aparat IXUS 900). Tak wiec moge kupic kilka sztuk takich akumulatorkow
    (i zrobic kilkaset zdjec) a i tak osiagne tylko czesc ceny oryginala!
    Co do Hamy - nie wiem, czy warto - moim zdaniem sa tylko troche lepsze
    od tych najtanszych przy czym cena troche za wysoka. Pamietaj, ze Hama
    to nie jest firma specjalizujaca sie w bateriach - robi wszystko: od
    futeralow przez filtry i statywy az do bateryjek - dla nich po prostu
    ktos tlucze te NB5L i nadrukowuje logo...

    Adameck

  • 5. Data: 2012-03-22 21:13:33

    Marcin <n...@n...ru> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czemu w Polsce tak trudno znalesc "firmowe zamienniki" akumualtorow do
    > aparatow? ...
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Są dobre zamienniki. Byle nie na allegro. 3 lata temu zamówiłem zamienniki do
    Nikona i kompaktu Sony. Sa dobre jak oryginały. Dlatego mogę dać wskazówkę -
    Batimex. Mam nadzieję że, przez te trzy lata nie spuścili z poziomu.