  • 1. Data: 2016-10-24 12:45:21
    Temat: Fluke
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    reklama na Onecie. Obok przedłużaczy chuja, haluksów, diet cud i
    cudownych spalaczy tłuszczu 10kg w tydzień. Czasy się zmieniają.

    kliknąłem ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2016-10-24 12:53:13
    Temat: Re: Fluke
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2016 12:45:21 +0200, PiteR napisał(a):

    > reklama na Onecie.
    Ale jaka? :)

    > http://piterpro.private.pl/xnews/
    Twoje szczęście że napisałeś "prawdopodobnie najepszy". Najlepszy jest
    Dialog! :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-10-24 13:04:49
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 24/10/2016 11:45, PiteR wrote:
    > reklama na Onecie. Obok przedłużaczy chuja, haluksów, diet cud i
    > cudownych spalaczy tłuszczu 10kg w tydzień. Czasy się zmieniają.
    >
    > kliknąłem ;)

    Onet ma też boksy reklamowe od brokerów - głownie google. Google wie o
    Tobie wszytko więc targetowanie reklam jest bardzo proste...

    c.

  • 4. Data: 2016-10-24 13:18:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Cezar pisze tak:

    > Onet ma też boksy reklamowe od brokerów - głownie google. Google
    > wie o Tobie wszytko więc targetowanie reklam jest bardzo proste...

    oh ryli? ;)

    To był laptop siostrzenicy. Ma naklejone żelowe gwiazdki
    kucyki i króliczki.

  • 5. Data: 2016-10-24 13:19:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Ale jaka? :)

    > Twoje szczęście że napisałeś "prawdopodobnie najepszy". Najlepszy
    > jest Dialog! :)

    obudził się ;)

  • 6. Data: 2016-10-24 13:21:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >reklama na Onecie. Obok przedłużaczy chuja, haluksów, diet cud i
    >cudownych spalaczy tłuszczu 10kg w tydzień. Czasy się zmieniają.
    >kliknąłem ;)

    Spersonalizowane reklamy Google.

    Szukales multimetru, to teraz masz :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-10-24 17:23:53
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-10-24 o 13:18, PiteR pisze:

    > oh ryli? ;)
    >
    > To był laptop siostrzenicy. Ma naklejone żelowe gwiazdki
    > kucyki i króliczki.

    ONI wiedzą i tak...

    a.

  • 8. Data: 2016-10-24 18:37:17
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 24.10.2016 o 13:18, PiteR pisze:

    > To był laptop siostrzenicy. Ma naklejone żelowe gwiazdki
    > kucyki i króliczki.

    Nie wiem czy czasem po IP nie dają.
    Ale też np. po "znajomych".
    Niektórzy nawet twierdzą, że wystarczy rozmawiać o czymś, żeby
    wyświetliły się później reklamy,

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2016-10-24 18:59:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mirek pisze tak:

    > Nie wiem czy czasem po IP nie dają.
    > Ale też np. po "znajomych".
    > Niektórzy nawet twierdzą, że wystarczy rozmawiać o czymś, żeby
    > wyświetliły się później reklamy,

    Niech sobie dają po ip można mieć przecież różne. To są urban legend że
    nie da się schować przed google.

  • 10. Data: 2016-10-24 19:04:12
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 24/10/2016 17:59, PiteR wrote:

    > Niech sobie dają po ip można mieć przecież różne. To są urban legend że
    > nie da się schować przed google.

    Prawie kazda strona uzywa Analytics ... mało Ci?

    c.