  • 1. Data: 2014-01-27 12:52:06
    Temat: Folder
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Na ekranie startowym Androida 4.2.2. Czy tylko w moim telefonie
    utworzenie folderu jest niemożliwe? W Wersji 4.04 wystarczyło jedną
    ikonkę położyć na drugą i tworzył się folder, wystarczyło tylko nadać mu
    nazwę, a 4.2.2 nie widzę sposobu..

  • 2. Data: 2014-01-27 13:00:51
    Temat: Re: Folder
    Od: masti <g...@t...hell>

    4.3.1 codina - działa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-01-27 13:07:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 12:52:06 +0100, Trybun wrote:
    > Na ekranie startowym Androida 4.2.2. Czy tylko w moim telefonie
    > utworzenie folderu jest niemożliwe?

    Tak.

    > a 4.2.2 nie widzę sposobu..

    1. Przytrzymanie na pulpicie, potem ,,add to home screen/folder'', albo,
    2. przy wleczeniu ikonki, u gory jest kosz i ,,create folder''.

    Nie ma za co.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2014-01-27 13:42:02
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-27 13:00, masti pisze:

    > 4.3.1 codina - działa.

    Mam do dyspozycji tylko starszą wersje Androida.

  • 5. Data: 2014-01-27 13:42:34
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-27 13:07, Michal Tyrala pisze:
    > Tak.

    Tylko w moim?

    > 1. Przytrzymanie na pulpicie, potem ,,add to home screen/folder'', albo,
    > 2. przy wleczeniu ikonki, u gory jest kosz i ,,create folder''.
    >
    > Nie ma za co.

    Zauważyłem dziwną rzecz - folder można utworzyć, ale nie w dowolnym
    miejscu na ekranie, a tylko w miejscu gdzie są fabrycznie zainstalowane
    ikonki programów.. W innym miejscu gdy najechać jedną ikoną na drugą, to
    ta najechana ikona odskakuje w inne miejsce. Natomiast sam nacisk na
    ikonkę i przytrzymanie nie powoduje propozycji utworzenia folderu,
    jedyna opcja to możliwość usunięcia do kosza.

  • 6. Data: 2014-01-27 13:47:06
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ikonkę i przytrzymanie nie powoduje propozycji utworzenia folderu,
    > jedyna opcja to możliwość usunięcia do kosza.

    Niektore launchery tak maja, zainstaluj inny.

  • 7. Data: 2014-01-28 20:54:30
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-27 13:47, atm pisze:

    > Niektore launchery tak maja, zainstaluj inny.

    Nie było potrzeby - powywalałem te fabrycznie rozmieszczone na ekranie
    ikony (typu "Muzyka Google") i na ich miejscu porobiłem tematyczne foldery.

  • 8. Data: 2014-01-30 21:47:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 12:52:06 +0100, Trybun <C...@j...com> wrote:

> [...]
    >utworzenie folderu jest niemożliwe? W Wersji 4.04 wystarczyło jedną
    >ikonkę położyć na drugą i tworzył się folder, wystarczyło tylko nadać mu

    U mnie działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-01-31 15:48:56
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-30 21:47, jerzu pisze:

    > U mnie działa.

    U Ciebie pewnie jest jakaś firmowa nakładka. Ja mam gołego Andka.