  • 1. Data: 2019-07-09 12:45:52
    Temat: Foliowanie
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=8TYaOtLlYpY

    https://www.pudelek.pl/artykul/148439/prezydent_sier
    adza_ktory_potracil_staruszke_dostal_tylko_300_zloty
    ch_mandatu/

    niedobrze to wyglada kiedy Prawy i Sprawiedliwy potraca starusze a potem spierdala
    nie udzieliwszy pomocy, jakies okolicznosci lagodzace poza przynaleznoscia partyjna ?

  • 2. Data: 2019-07-09 13:18:03
    Temat: Re: Foliowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >niedobrze to wyglada kiedy Prawy i Sprawiedliwy potraca starusze a
    >potem spierdala nie udzieliwszy pomocy, jakies okolicznosci lagodzace

    1. bylo !
    2. no przeciez ukarali,
    3. skoro tylko mandat, to staruszka nie odniosla obrazen (no chyba, ze
    przynaleznosc pomogla).

    4. odszukaj jakies nagranie z wypadku, Shrek znalazl, ale akcja akurat
    za slupem.

    J.

  • 3. Data: 2019-07-09 13:37:24
    Od: p...@g...com

    --1. bylo !

    foliowanie ? to dopiero poczatek :-)

    --2. no przeciez ukarali

    za ucieczke z miejsca zdarzenia ? czy za niezauwazenie pieszego ?

    --3. skoro tylko mandat, to staruszka nie odniosla obrazen (no chyba, ze
    przynaleznosc pomogla).

    wiarygodnosc kulsonow jest zasadniczo na dnie ale zawsze jest jeszcze pare metrow
    mulu :-)

    --4. odszukaj jakies nagranie z wypadku, Shrek znalazl, ale akcja akurat
    za slupem.

    jest w materiale i jesli kierujacy nie byl w stanie zauwazyc tego zdarzenia to
    powinni mu zabrac PJ zanim kogos utrupi

  • 4. Data: 2019-07-09 14:02:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > 1. bylo !
    > 2. no przeciez ukarali,
    > 3. skoro tylko mandat, to staruszka nie odniosla obrazen (no chyba, ze

    Sugerujesz, że babcia z kodu była? :) A 300zł to za rozjechanie czy
    ucieczkę?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-07-09 14:20:48
    Od: p...@g...com

    --Sugerujesz, że babcia z kodu była? :) A 300zł to za rozjechanie czy
    ucieczkę?

    ja tu widze zamach na legalnie wybrana wladze :-) teczowy transparent miala w torebce
    na szczescie prezydent zareagowal szybciej i wyprzedzil nieunikniony atak !

  • 6. Data: 2019-07-09 14:29:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--1. bylo !
    >foliowanie ? to dopiero poczatek :-)

    >--2. no przeciez ukarali
    >za ucieczke z miejsca zdarzenia ? czy za niezauwazenie pieszego ?

    Za kolizje. Choc fachowo to chyba "spowodowanie zagrozenia
    bezpieczenstwa" ...

> [...]
    >ze
    przynaleznosc pomogla).

    >wiarygodnosc kulsonow jest zasadniczo na dnie ale zawsze jest jeszcze

    Ogolnie tak, ale tu ... przekonaliby staruszke, ze nic sie jej nie
    stalo ?

    >--4. odszukaj jakies nagranie z wypadku, Shrek znalazl, ale akcja
    >akurat
    za slupem.
    >jest w materiale

    a jest, ale jakis uciety za wczesnie.

    >i jesli kierujacy nie byl w stanie zauwazyc tego zdarzenia to powinni
    >mu zabrac PJ zanim kogos utrupi

    No coz, patrzyl sie pewnie w lewo, tam gdzie zamierzal skrecic.
    A uderzenie musialo byc leciutkie, skoro staruszce nic sie nie stalo

    J.

  • 7. Data: 2019-07-09 14:32:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-07-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    oglegroups.com...
    ieradza_ktory_potracil_staruszke_dostal_tylko_300_zl
    otych_mandatu/

    >Sugerujesz, że babcia z kodu była? :)

    Ale skad byl ten foliujacy ? :-)

    Z AgroUnii ? ... cos mi sie kojarzy ...

    J.

  • 8. Data: 2019-07-09 15:03:38
    Od: p...@g...com

    --Za kolizje. Choc fachowo to chyba "spowodowanie zagrozenia bezpieczenstwa"

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolizja_drogowa

    zas ucieczka z miejsca zdarzenia pozwala zalozyc ze byl na bance i/lub pod wplywem
    srodkow odurzajacych :-)

    --No coz, patrzyl sie pewnie w lewo, tam gdzie zamierzal skrecic.
    A uderzenie musialo byc leciutkie, skoro staruszce nic sie nie stalo

    osobiscie zeznal ze go slonce oslepilo czyli powrociles do starego nalogu nie
    czytania do konca :-)
    IMHO dal ciala 2 razy:
    -trafil babcie
    -uciekl z miejsca zdarzenia

    cos za duzo tych przypadkow nieprawdaz ? postawa kulsonow zasluguje zas na pogarde
    :-)

  • 9. Data: 2019-07-09 19:09:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-09 12:45, p...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=8TYaOtLlYpY

    Nie da się oglądać. Ciągłe zmiany zbliżenia.

  • 10. Data: 2019-07-09 23:25:06

    Tue, 9 Jul 2019 03:45:52 -0700 (PDT), w
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > jakies okolicznosci lagodzace poza przynaleznoscia partyjna ?

    A przy takiej przynależności potrzebne są jakiekolwiek inne?