  • 1. Data: 2010-12-23 12:50:41
    Temat: Forum Saab ?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
    Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
    Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

  • 2. Data: 2010-12-23 13:29:05
    Temat: Re: Forum Saab ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 12:50:41 +0100, P napisał(a):

    > Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
    > Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
    > Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

    A jakieś forum Opla Vectry ci nie wystarczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-23 13:40:36
    Od: jaroch <j...@g...com>

    On 23 Gru, 12:50, "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
    > Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
    > Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

    Jasne ze jest!
    http://www.saabklub.pl/
    Najlepszy klub samochodowy w Polsce...:)
    Pozdro
    Jaroch

  • 4. Data: 2010-12-23 13:41:33
    Od: jaroch <j...@g...com>

    On 23 Gru, 13:29, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > A jakieś forum Opla Vectry ci nie wystarczy?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
    > wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
    > tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

    kompleksy?

  • 5. Data: 2010-12-23 13:43:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:41:33 -0800 (PST), jaroch napisał(a):

    > kompleksy?

    Nie, trochę wiedzy.

    PS.
    Przy cytowaniu sygnaturki się wycina.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-12-23 13:45:49
    Od: jaroch <j...@g...com>

    On 23 Gru, 13:43, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:41:33 -0800 (PST), jaroch napisa (a):

    > Nie, troch wiedzy.
    >
    > PS.
    > Przy cytowaniu sygnaturki si wycina.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Co to jest tradycja? Tradycja co jest co ekstra. Chodzi o to e jak my im
    > wydamy Zakajewa to oni nam musz odda samolot. W a nie na zasadzie tej
    > tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz tku.. lotnictwa. Ekstradycja.

    Masz racje....
    troche...

  • 7. Data: 2010-12-23 13:50:12
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:40:36 -0800 (PST), jaroch na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jasne ze jest!
    > http://www.saabklub.pl/
    > Najlepszy klub samochodowy w Polsce...:)

    Powiedz jeszcze dlaczego najlepszy ;-)

    "Corpus delicta - rozkoszne ciało. Julian Tuwim"

  • 8. Data: 2010-12-23 13:52:47
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Czy jest w sieci jakieś dobre forum Saab?
    > Znalzałem kilka "na wpół nieżywych" jedynie....
    > Szukam czegoś dynaamicznego na kształt społecznosci z portalu w203.pl

    znajomy ma saaba i wiem, że jest jakoś prężnie działające i praktycznie co
    tydzień mają spotkanka...
    moge się dowiedzieć co ika, odezwij się na priva...
    pozdr.
    Gr.
    (lubelskie)

  • 9. Data: 2010-12-23 13:57:47
    Od: jaroch <j...@g...com>

    On 23 Gru, 13:50, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:
    > Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:40:36 -0800 (PST), jaroch na pl.misc.samochody
    > napisa (a):

    > Powiedz jeszcze dlaczego najlepszy ;-)
    >
    > --
    > Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    > m.stankiewicz na pomara czka [ czyli orange ].pl
    > "Corpus delicta - rozkoszne cia o. Julian Tuwim"

    Jasne:
    http://www.auto-swiat.pl/1-10-lecie-saab-klub-polska

    "W konkursie "Auto Świata" na najlepszy Fanklub Motoryzacyjny Roku
    zwyciężył Saab Klub Polska
    W weekend 18-19 września 2010 r. Poznań gościł stowarzyszenie
    miłośników motoryzacji - Saab Klub Polska obchodził 10. rocznicę
    istnienia"

    pozdro
    jaroch

  • 10. Data: 2010-12-23 14:03:48
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 04:57:47 -0800 (PST), jaroch na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jasne:
    > http://www.auto-swiat.pl/1-10-lecie-saab-klub-polska

    No. O tym mówię - napisz dlaczego wygrali :). Albo może inaczej - ile
    klubów z Top 10 głosowania przystąpiło do drugiego etapu i dlaczego
    wypięli się na Auto-Świat.

    "Owoce zwycięstwa? Gruszki na wierzbie. Stanisław Jerzy Lec"