    From: złomowisko <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Fotografowanie na imprezie
    Date: Mon, 25 Nov 2019 15:29:52 +0100

    Witajcie
    Znajomy fotograf żalił mi się, że musiał wymienić matrycę bo podobno
    uszkodziła się przy robieniu zdjęć na dyskotece gdzie były efekty laserowe,
    miał trwałe barwne zielonkawe kropki jak obrabiał zdjęcia. W serwisie
    powiedzieli mu, że to laser trwale uszkadza pixele na matrycy.
    Mnie się tak nie zdarzyło, mam co prawda cały czas na obiektywie filtr
    polaryzacyjny ale nie wiem czy to cokolwiek chroni przed takimi rzeczami,
    Bać się czy nie ?