  • 1. Data: 2015-05-31 14:08:01
    Temat: Fotoradar
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Zna ktoś zasady działania fotoradaru stacjonarnego? Sytuacja wygląda
    następująco - dzisiaj zostałem poinformowany przez pasażerów że
    fotoradar pstryknął fotkę gdy go mijaliśmy. Na pewno nie przekroczyłem
    dozwolonej prędkości. Czy jest możliwe że fotka mogła być zrobiona
    samochodowi jadącemu sąsiednim pasem ruchu, w kierunku jazdy przeciwnym
    niż ja? Radar stał przy moim pasie ruchu.

  • 2. Data: 2015-05-31 14:14:43
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 14:07:56 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    > samochodowi jadącemu sąsiednim pasem ruchu, w kierunku jazdy przeciwnym
    > niż ja? Radar stał przy moim pasie ruchu.

    W ramach permanentnej inwigilacji został samochód którym jechałeś zarejestrowany w
    jakiejś bazie danych.

  • 3. Data: 2015-05-31 14:28:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-31 o 14:14, k...@g...com pisze:
    > W ramach permanentnej inwigilacji został samochód którym jechałeś zarejestrowany w
    jakiejś bazie danych.

    A tak na bardziej na temat, bo chyba nie po to ktoś stawia fotoradary
    przy drodze..? Wiesz jak one robią te fotki? Czy weryfikatorzy fotek są
    w stanie rozróżnić auta na wszystkich pasach ruchu które miały
    przekroczona prędkość?

  • 4. Data: 2015-05-31 14:47:34
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 14:28:01 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > przy drodze..? Wiesz jak one robią te fotki? Czy weryfikatorzy fotek są
    > w stanie rozróżnić auta na wszystkich pasach ruchu które miały

    Między innymi i po to żeby wiedzieć nie tylko kto przekracza prędkość ale i kto
    jechał. Fotografują wszystko co się da na wszelki wypadek.

  • 5. Data: 2015-05-31 15:08:05
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-31 o 14:47, k...@g...com pisze:

    > Między innymi i po to żeby wiedzieć nie tylko kto przekracza prędkość ale i kto
    jechał. Fotografują wszystko co się da na wszelki wypadek.

    A weryfikacja tych którzy przekroczyli, od tych którzy jechali
    poprawnie? Jak rozróżniają takie auta?

  • 6. Data: 2015-05-31 15:20:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 15:08:44 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    zarejestrowany w jakiejś bazie danych.
    jechał. Fotografują wszystko co się da na wszelki wypadek.

    > A weryfikacja tych którzy przekroczyli, od tych którzy jechali
    > poprawnie? Jak rozróżniają takie auta?

    Dokładnie tak samo jak Ty byś rozróżniał.

  • 7. Data: 2015-05-31 15:39:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-31 o 15:20, k...@g...com pisze:
    zarejestrowany w jakiejś bazie danych.
    jechał. Fotografują wszystko co się da na wszelki wypadek.
    > Dokładnie tak samo jak Ty byś rozróżniał.

    Czyli nie mam nic na swoja obronę gdy za miesiąc przyjdzie mi mandat za
    przekroczenie prędkości? Przecież nawet będą mieć moja wyrazistą fotkę.
    A jechałem zgodnie z wytycznymi na znakach. A może fotoradar jakoś
    oznacza pojazd który przekracza dozwoloną prędkość? Bo przecież to co
    pieszesz to wygląda na jakąś partyzantkę...

  • 8. Data: 2015-05-31 16:03:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > oznacza pojazd który przekracza dozwoloną prędkość? Bo przecież to co
    > pieszesz to wygląda na jakąś partyzantkę...

    Nadziałeś się na trolla. Jeżeli na zdjęciu ze zwykłego fotoradara jest
    kilka samochodów, to takie zdjęcie idzie do kosza. Nowe (te żółte szafy)
    wskazują, któremu z samochodów zmierzono prędkość.

  • 9. Data: 2015-05-31 16:12:34
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-31 o 16:03, Uncle Pete pisze:

    > Nadziałeś się na trolla. Jeżeli na zdjęciu ze zwykłego fotoradara jest
    > kilka samochodów, to takie zdjęcie idzie do kosza. Nowe (te żółte
    > szafy) wskazują, któremu z samochodów zmierzono prędkość.

    To był ten żółty. Dzięki za info, można spać spokojnie... :-)

  • 10. Data: 2015-05-31 17:27:07
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 16:12:28 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > To był ten żółty. Dzięki za info, można spać spokojnie... :-)

    Jak nie przekroczyłeś to możesz spać spokojnie. Nie licz jednak na to że jakieś
    służby nie archiwizują wszystkich zdjęć do ewentualnego wykorzystania w przyszłości.
    Przy dokumentach ze zdjęciami biometrycznymi maszyna trafia nie tylko prędkość i
    numer rejestracyjny ale nazwisko i imię tego co jechał ( jechali) w samochodzie jeśli
    jakość zdjęcia na to pozwala. Wiem ze z punktu widzenia wolnego człowieka taka
    działalność państwa jest masakryczna. Niedawno gość co palił papierosa na swoim
    balkonie i rzucił peta na ulicę dostał mandat. nagrali go z miejskiego monitoringu.
    Trafili gościa co chciał przejechać kota a potem zabawił się na rondzie w poślizg
    kontrolowany. Tamten już po kieszeni czuje że jest obserwowany. Jak by kota
    przepuścił to prawdopodobnie nie byłby dalej obserwowany. Miał pecha bo może trafił
    na kogoś kto ma kota w domu. A że za próbę przejechania kota chyba paragrafu nie ma
    to znalazł na gnoja inny paragraf.