  • 1. Data: 2004-07-28 22:40:30
    Temat: Frame Relay TP
    Od: code <v...@i...pl>

    Witam
    http://code.iq.pl/Internet_Fratm_reg_25.05_v3.doc
    Czy ktos juz z tego skorzystal, posiada lub orientuje sie jak to sie
    sprawuje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-29 07:04:12
    Temat: Re: Frame Relay TP
    Od: Bartłomiej Miara <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "code" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > http://code.iq.pl/Internet_Fratm_reg_25.05_v3.doc
    > Czy ktos juz z tego skorzystal, posiada lub orientuje sie jak to sie
    > sprawuje.

    "Promocja trwa w okresie od01.08..2004 r. do 31.03.2005 r."

    Bartłomiej Miara

  • 3. Data: 2004-07-29 07:15:21
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    code wrote:
> [...]
    > http://code.iq.pl/Internet_Fratm_reg_25.05_v3.doc
    > Czy ktos juz z tego skorzystal, posiada lub orientuje sie jak to sie

    Fake jakis.

  • 4. Data: 2004-07-29 07:24:16
    Od: code <v...@i...pl>

    Bartłomiej Miara wrote:
    > Witam!
    >
    > Użytkownik "code" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Promocja trwa w okresie od01.08..2004 r. do 31.03.2005 r."
    >
    > Bartłomiej Miara

    No niby tak, ale mój opiekun już dziś mi to oferuje. Nie wiem czy się
    zdecydować czy jednak podłączyć kolejnego "zwykłego" polpaka (prawie dwa
    razy droższego).

  • 5. Data: 2004-07-29 07:25:00
    Od: code <v...@i...pl>

    peter wrote:

    > Fake jakis.
    Tylko chcą mi to podłączyć.

  • 6. Data: 2004-07-29 07:37:07
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Użytkownik "code" napisał w wiadomości > Bartłomiej Miara wrote:

    > No niby tak, ale mój opiekun już dziś mi to oferuje. Nie wiem czy się
    > zdecydować czy jednak podłączyć kolejnego "zwykłego" polpaka (prawie dwa
    > razy droższego).

    Przepraszam za laickie pytanie, ale jaka jest różnica pomiędzy tym
    droższym a tym tańszym ??

  • 7. Data: 2004-07-29 07:52:28
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Przepraszam za laickie pytanie, ale jaka jest różnica pomiędzy tym
    > droższym a tym tańszym ??

    po przelotnej analizie, to tpsa nie uruchomi BGP na tym tańszym.
    Ciekawi mnie czy LoadBalancing odpali

    Marcin

  • 8. Data: 2004-07-29 07:55:01
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    Czesc glabie!
    Wiesz, przepraszam wszytskich pozostalych, jestes CWOKIEM I IDIOTA I W OGOLE
    INFANTYLNYM SZCZENIAKIEM!

    Taaa..
    W Twojej zalosnej sciemie znalazlem 2 bledy:
    oto pierwszy - nie ma juz opiekunow...
    wiec nie pier... za chwile ze to taki "wana-be-opiekun"

  • 9. Data: 2004-07-29 07:56:03
    Od: code <v...@i...pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > po przelotnej analizie, to tpsa nie uruchomi BGP na tym tańszym.
    > Ciekawi mnie czy LoadBalancing odpali
    >
    > Marcin

    Nie ma tez dodatkowych PVC

  • 10. Data: 2004-07-29 07:59:57
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Użytkownik "code" napisał w wiadomości > Marcin Kuczera wrote:

    > Nie ma tez dodatkowych PVC

    Ogólnie mówiąc mam Frame Relaya 1MB z Cirem 32kB za prawie 2200, szukam
    tańszych, ale równie dobrych rozwiązań (jesli można nazwać to dobrym, ale
    nie mam innego wyjścia).

    Czy można tą wymienioną usługę nazwać alternetywaną do tej co mam?? czy
    nie zawracać sobie tym głowy ??