  • 1. Data: 2017-03-13 10:46:50
    Temat: Francuzi wypuszczają na drogi samochody autonomiczne z kierowcą :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Grupa PSA jest pierwszym producentem, który uzyskał zezwolenie władz
    francuskich na przeprowadzenie eksperymentalnych testów w trybie jazdy
    autonomicznej z udziałem niezawodowych kierowców. Jazdy rozpoczną się w
    marcu 2017 r. z udziałem klientów, którzy będą testowali samochody
    autonomiczne Grupy.
    Jest to kolejny istotny krok na drodze rozwoju technologii stosowanych w
    samochodach autonomicznych Grupy PSA.
    Niezawodowi kierowcy w testowych pojazdach będą mieli do pokonania ok.
    2000 km dróg ekspresowych Francji.
    Od lipca 2015 r. prototypy Grupy PSA pokonały już 120 tys. km jeżdżąc po
    drogach ekspresowych Europy z zawodowymi kierowcami testowymi.
    Od roku 2020 samochody Grupy PSA będą wyposażone w funkcje autonomicznej
    jazdy, która umożliwia przejęcie przez samochód wszystkich czynności
    związanych z prowadzeniem.

    http://tinyurl.com/gkvrye2

    T.

  • 2. Data: 2017-03-13 16:10:51
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 10:46, T. pisze:
> [...]
    > roku 2020 samochody Grupy PSA będą wyposażone w funkcje autonomicznej
    > jazdy, która umożliwia przejęcie przez samochód wszystkich czynności

    Bardzo ekologiczny plan 10-letni.
    W etapie 2020 samochody będą jeździć samoczynnie bez zbędnego bagażu
    w postaci ludzi. Dzięki temu wydzielą mniej co2 i uratuje się panda w dżungli.

    W kolejnym, ostatecznym etapie, samochody przestaną jeździć, no bo na co tak same
    mają jechać
    i uratuje się druga panda w dżungli.

  • 3. Data: 2017-03-13 17:46:41
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    coś przebąkiwano o zapotrzebowaniu na programistów,
    nie takich ekspertów od zmiennej pomocniczej...
    no i się wydało o co chodzi... szkoda tylko, że to jak w europie,
    wszystko jest od góry ustawione...

  • 4. Data: 2017-03-13 18:00:58
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ooo, liderzy
    "debilu ty nie!!!"

  • 5. Data: 2017-03-14 07:46:20
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > http://tinyurl.com/gkvrye2
    >
    > T.

    Nie widze tego. Technologia jest jeszcze zbyt prymitywna, a wszystkiego
    zaprogramować się nie da. Takie samochody mialyby sens na dedykowanych
    drogach wyposazonych w czujniki i elektronike wspolpracujaca z samochodami.
    Jazda po normalnych drogach sie nigdy nie sprawdzi bo zbyt wiele jest rzeczy
    ktorych nie da sie zaprogramowac.

  • 6. Data: 2017-03-14 10:05:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 10:46, T. pisze:
    > Grupa PSA jest pierwszym producentem, który uzyskał zezwolenie władz
    > francuskich na przeprowadzenie eksperymentalnych testów
    Ktoś tu podawał linka czy pisał że wypuszczenie na drogę autonomicznego
    z zaspanym zawodowym to masakra a co dopiero "Kowalski" :-)

  • 7. Data: 2017-03-14 13:51:45
    Od: p...@g...com

    To są beta testy których celem jest zbieranie doświadczenia ... Można zacząć od
    autostrad, potem drogi szybkiego ruchu, odcinki tranzytowe między dużymi miastami,
    wydzielone trasy w określonych dzielnicach itd 100 % pokrycie nie jest wymagane to
    jak z Windowsem w większości przypadków działa poprawnie :-)

  • 8. Data: 2017-03-14 19:14:36
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    sugerujesz Panie Szanowny Kolego, że liderzy (pieńkowski/wnuczek) nie
    dadzą rady (swoją zmienną pomocniczą)? wstydź się bo zostaniesz przez
    euro ostro skompromitowany!

  • 9. Data: 2017-03-17 22:26:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie będzie jakiś Elon protekcjonistycznie pluł Francuzom w żaby.

    -----

  • 10. Data: 2017-03-17 22:27:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ale w przypadku blądynek może się sprawdzić ;-)

    -----