  • 1. Data: 2018-09-20 14:10:49
    Temat: Freemium bez roamingu?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny
    trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" -
    Play internet jest.

  • 2. Data: 2018-09-20 15:43:02
    Temat: Re: Freemium bez roamingu?
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 20.09.2018 o 14:10, Trybun pisze:

    > Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny
    > trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" -
    > Play internet jest.

    Chyba masz rację bo żona ostatnio miała tak samo, wychodziła z domu poza
    WiFi i brak transmisji danych, dałem reset ustawień i działa ale
    faktycznie mogło się przełączyć na Play.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2018-09-20 16:17:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Chyba masz rację bo żona ostatnio miała tak samo, wychodziła z domu
    >poza WiFi i brak transmisji danych, dałem reset ustawień i działa ale
    >faktycznie mogło się przełączyć na Play.

    Niedawno Virgin jakies reorganizacje robil i nowe ustawienia rozsylal.

    J.

  • 4. Data: 2018-09-21 08:46:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-20 o 15:43, Chris pisze:

    > Chyba masz rację bo żona ostatnio miała tak samo, wychodziła z domu
    > poza WiFi i brak transmisji danych, dałem reset ustawień i działa ale
    > faktycznie mogło się przełączyć na Play.

    Czyli takie ograniczenie jest faktem. Z drugiej strony nie wiadomo czy
    dotyczy to też użytkowników tego pakietu na nowych zasadach, czyli
    płatnego?

  • 5. Data: 2018-09-22 14:08:24
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 20 Sep 2018 15:43:02 +0200, Chris <x...@x...xxx> wrote:

    >Chyba masz rację bo żona ostatnio miała tak samo, wychodziła z domu poza
    >WiFi i brak transmisji danych, dałem reset ustawień i działa ale
    >faktycznie mogło się przełączyć na Play.

    Jaki masz ustawiony APN? Bo u mnie roaming nie działa jak ustawię
    "internet". Po wpisaniu "virgin-internet" działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2018-09-22 18:07:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-22 o 14:08, j...@i...pl pisze:

    > Jaki masz ustawiony APN? Bo u mnie roaming nie działa jak ustawię
    > "internet". Po wpisaniu "virgin-internet" działa.

    Gdzie mniej więcej w telefonie są te opcje?
    Dawniej zawsze widziałam, a teraz nie mogę znaleźć.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-09-22 20:33:32
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 22.09.2018 o 18:07, Animka pisze:

    > Gdzie mniej więcej w telefonie są te opcje?
    > Dawniej zawsze widziałam, a teraz nie mogę znaleźć.

    Mniej więcej w punkty dostępu.

  • 8. Data: 2018-09-22 23:05:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-22 o 20:33, Jingiel pisze:

    > Mniej więcej w punkty dostępu.

    Dziękuję serdecznie :-)
    Zajrzałam w te ustawienia.

    Ps. Twój nick mnie rozbraja. Pomysłowy jesteś :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-09-23 17:48:31
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 20.09.2018 14:10, Trybun wrote:

    > Od kilku dni nie mam w Freemium transferu danych w roamingu. Ogólny
    > trend czy coś nie tak z moim telefonem? Aha - w sieci "macierzystej" -
    > Play internet jest.

    potwierdzam, podróżowałem po UE i nie miałem transferu danych w roamingu
    pomimo wykupionego odpowiedniego pakietu. złożyłem reklamację.

    pozdrawiam,
    geos

  • 10. Data: 2018-09-23 18:19:31
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 23.09.2018 o 17:48, geos pisze:

    > potwierdzam, podróżowałem po UE i nie miałem transferu danych w roamingu
    > pomimo wykupionego odpowiedniego pakietu. złożyłem reklamację.
    >
    > pozdrawiam,
    > geos

    Tutaj raczej chodzi o roaming krajowy.