  • 1. Data: 2019-04-10 21:14:16
    Temat: Freemium z Virgin przestało się logować (tak wiem że freemium nie ma)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Uzywałem karty Virgin jako awaryjnego lejka do internetu. Kiepski, ale
    za to tani jako dual sim.

    Karta przestała się z dnia na dzień logować do sieci.

    Możliwe że przekroczyłem jakiś termin, ale dałbym sobie głowę obciąć że
    "ładowałem" ją całkiem niedawno, z troche ponad pół roku temu a konto
    ważne rok.

    "sim card not provisioned" i tyle.

    Sam karta jest sprawna na tyle że da sie z nią dogadać ale nic więcej.

    Czy coś przeoczyłem? Jakąś katastrofę z Virgina? To była karta na
    freemium a podobno tą ofertę usuneli kilka miesięcy temu. Może
    zablokowali mi ją jednak z powodu dobrej zmiany?

    PS. Infolinia nic nie wie. Karta nic nie warta i nie opłaca mi się nawet
    wisieć na połączeniu, ale pytam z ciekawości, może ktoś miał podobnie i
    zna przyczynę.

    PS2. Na numerze mi nie zależy, ale tak sobie myślę co by było jak bym na
    nim miał U2F? Troche bieda.

  • 2. Data: 2019-04-11 04:20:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sebastian Biały" q8lfa9$5g9$...@n...news.atman.pl

    > PS. Infolinia nic nie wie.

    :)

    > Karta nic nie warta i nie opłaca mi się nawet

    Można przenieść.

    -=-

    Czy jest w Polsce jakiś OP GSM, który
    nie daje gigabajtów za free?
    (szczerze w to wątpię)

    -=-

    Ponadto VM daje (nawet na nieaktywnym
    numerze) 11 GB przeprosinowego.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-04-11 11:20:14
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    > Cześć.
    >
    > Uzywałem karty Virgin jako awaryjnego lejka do internetu. Kiepski, ale
    > za to tani jako dual sim.
    >
    > Karta przestała się z dnia na dzień logować do sieci.

    Sprawdź, czy nie masz w telefonie zafiksowanej na stałe jakiejś sieci.
    Ja np. mam problemy z T-mobile, choć Virgin się zarzeka, że z nimi
    współpracuje. Przestaw na auto.

    > Możliwe że przekroczyłem jakiś termin, ale dałbym sobie głowę obciąć że
    > "ładowałem" ją całkiem niedawno, z troche ponad pół roku temu a konto
    > ważne rok.

    Powinna być ważna rok. Zarejestrowałeś się na portalu virginmobile.pl?
    Tam po zalogowaniu wszystko widać. Możesz spróbować nawet teraz.

> [...]
    > freemium a podobno tą ofertę usuneli kilka miesięcy temu. Może
    > zablokowali mi ją jednak z powodu dobrej zmiany?

    Freemium to był tylko pakiet promocyjny. Karty się z tego powodu nie
    blokowały. Co najwyżej mogą być problemy z nowymi pakietami, jak stary
    SIM, to nawet może wymagać wymiany.

    > PS. Infolinia nic nie wie. Karta nic nie warta i nie opłaca mi się nawet
    > wisieć na połączeniu, ale pytam z ciekawości, może ktoś miał podobnie i
    > zna przyczynę.

    Jakbyś zobaczył na portalu, to może mógłbyś dokładniej opisać problem
    dla infolinii. Oni to powinni rozwiązać, jeśli tylko blokada jest u nich.

    Ewentualnie można jeszcze:
    - sprawdzić kartę w innym telefonie
    - zażądać wymiany karty SIM (w Virgin jest bezpłatna i nową przyślą do domu)

  • 4. Data: 2019-04-12 02:10:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mirekc" q8n0sf$oq7$...@d...me

    > - sprawdzić kartę w innym telefonie

    U mnie bardzo często karty mają problemy kontaktowania się z telefonem...
    [w Asusie też -- ale w nim dopiero po solidnym łomotnięciu/wyhamowaniu]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-04-12 02:49:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2019 21:14:16 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
> [...]

    > ważne rok.
    > "sim card not provisioned" i tyle.
    > Sam karta jest sprawna na tyle że da sie z nią dogadać ale nic więcej.

    Ale w ogole siec jej nie obsluje, czy tylko internetu nie ma ?

    > Czy coś przeoczyłem? Jakąś katastrofę z Virgina?

    ze dwa tygodnie temu za cos przepraszali.

    > To była karta na
    > freemium a podobno tą ofertę usuneli kilka miesięcy temu.

    A co ebok mowi ?
    Fremium zlikwidowali, ale Virgin zostalo, karty dzialaja ..
    przynajmniej na fonii.

    J.