  • 1. Data: 2009-07-20 15:18:11
    Temat: Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu
    Od: "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl>

    Witam grupowiczow!
    Moze ktos z Was bedzie wiedzial czy istnieje mozliwosc recznego wl/wyl
    roamingu miedzynarodowego za pomoca "kodow" (podobnie jak w simplusie).
    Konsultant z P4 trzymal mnie na sluchawce kilka minut, po czym stwierdzil ze
    nie ma takej mozliwosci.
    W mojej miejscowosci P4 odpalil swoj nadajnik, trzymajac na recznym wyborze
    sieci w drodze do pracy (inna miejscowosc) oczywiscie gubi zasieg, automat
    odpada ze zwgledu na zasieg Czeskich nadajnikow. Zostaje pozostanie na
    recznym wyborze Plusa (strata P4).

    Pozdrawiam....
    Mirek

  • 2. Data: 2009-07-20 16:27:07
    Temat: Re: Fresh... "reczne" wyl/wl roamingu
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl> napisał
    w wiadomości news:4a648aab@news.home.net.pl...
> [...]
    > automat odpada ze zwgledu na zasieg Czeskich nadajnikow. Zostaje
    > pozostanie na recznym wyborze Plusa (strata P4).

    Nie wiem, czy można ręcznie (kodami) wyłączyć roaming, ale bez skrupułów
    używam ręczengo wyboru sieci 26001 (Plus). Jakość połączeń o wiele lepsza
    niż po sieci Playa. Chcą konukrowac, to oprócz ceny niech dopracują jakość
    połączeń w swojej sieci.
    --
    pwk

  • 3. Data: 2009-07-20 18:43:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PWK" news:h425st$1nir$1@opal.icpnet.pl

> [...]
    > niż po sieci Playa. Chcą konukrowac, to oprócz ceny niech dopracują jakość

    Jakość jest "biedna" na ich GSMie. Natomiast na ich 3G wszystko śmiga
    rewelacyjnie. Niestety bolączką jest to, że nie wszędzie PLAY ma 3G...

  • 4. Data: 2009-07-21 10:44:41
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    Miroslaw Dobrzanski pisze:

    > Zostaje pozostanie na recznym wyborze Plusa (strata P4).

    No i to jest najlepsza opcja, co sie przejmujesz stratami P4, maja
    gówniana sieć to niech płacą. Dziwie się że jeszcze ktoś korzysta z ich
    infrastruktury.

  • 5. Data: 2009-07-22 09:00:26
    Od: "Miroslaw Dobrzanski" <sq6qq (at) poczta dot onet dot pl>

    Kilka moich spostrzezen:
    Potwierdzam to co pisze sie na grupie i roznych forach dyskusyjnych:
    Konsultanci P4 to "CIENKIE BOLKI"...
    Dwoch z nich potwierdzilo ze nie mozna wlaczyc uslugi sieciowej zakazu
    połaczen przychodzacych w czasie roamingu, otoz mozna... standardowy kod to
    cztery zera, mozna go sobie zmienic na dowolny inny.
    W miejscu gdzie mieszkam mam w zasiegu dwie czeskie sieci:
    Eurotel-CZ, T-mobile-CZ.
    Do Eurotela "fresh" wogole sie nie zalogowal, w sieci T-mobile przy probie
    wybrania nr do Polski uslyszalem komunikat typu "... ze nie mozna uzyskac
    polaczenia". Właczylem usluge "tani roaming" i wtedy udalo sie uzyskac
    polaczenie, naturalnie polaczenia przychadzace rowniez mozna bylo odebrac.
    Aktywowalem usluge sieciowa zakazu polaczen przychodzacych w raomingu,
    zadzialalo...
    Abonet Plusa chcacy sie do mnie dodzwonic uslyszal komunikat "abonent nie
    przyjmuje polaczen" (cos w tym stylu).
    Tutaj ciekawostka, sms wyslany do mnie nie dotarl... Dopiero po ponownym
    zalogowaniu do P4 pojawil sie po kilku godzinach :-)
    To by bylo na tyle...
    Dzieki za uwage...:-)
    Mirek