  • 11. Data: 2019-09-10 10:17:46
    Temat: Re: Frezowanie kół zębatych.
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-09-09 o 17:53, cef pisze:
> [...]
    male urzadzenie do hartowania indukcyjnego tez maja.

    > Zakłada się taką technologię, która gwarantuje
    > utrzymanie wymaganych tolerancji i własności.
    > Uzębienia też się szlifuje choć akurat hartowanie
    > wzbudnikiem spokojnie utrzyma 7 klasę.

    Później oglądałem inne filmiki i rzeczywiście.
    Na paru było widać, że potem też można hartować.

  • 12. Data: 2019-09-10 10:55:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-10 o 09:17, Konrad Anikiel pisze:
    > jprdl, bangladesz jakiś.

    A w Twoim kraju jak się profesjonalnie takie coś hartuje?

    Robert

  • 13. Data: 2019-09-10 12:50:19
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2019 17:55:58 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > A w Twoim kraju jak się profesjonalnie takie coś hartuje?

    W moim kraju dawno nie byłem, ale jak widać- acetylenem walą.

  • 14. Data: 2019-09-10 12:52:07
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2019 16:44:06 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Metody hartowania płomieniowego są podobne do metod hartowania
    > indukcyjnego.
    > Palniki są zwykle sprzężone z natryskiwaczami, co umożliwia bezpośrednie
    > chłodzenie.
    > Hartowanie płomieniowe może być stosowane w przypadku obróbki cieplnej
    > wałków, kół zębatych, zwłaszcza o dużych modułach (np. 12 mm), prowadnic
    > łóż obrabiarek, tulei i innych dużych przedmiotów.
    >
    > http://www.stalnierdzewna.com/baza-wiedzy/rodzaje-ha
    rtowania/

    Masz jakiś pomysł jak użyć tej techniki tak żeby nie trzeba było potem grubo
    szlifować?