  • 1. Data: 2009-08-12 18:36:19
    Temat: Fuji 3D
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    http://www.fujifilm.pl/aktualnosci,2008,105.html

    mam nadzieje ze nie było

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 2. Data: 2009-08-12 20:37:15
    Temat: Re: Fuji 3D
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote in news:h5v25g$2hv$1
    @inews.gazeta.pl:
    > http://www.fujifilm.pl/aktualnosci,2008,105.html
    >
    > mam nadzieje ze nie było
    Ja w kazdym razie nie widzialem :)

    Co to za format "MPO"? Paczka z dwoma JPGami? (na rozmiar by pasowalo)

    Czyzby mialy sie pojawic wygodne aparaty stereoskopowe, jak "wieki temu"
    byly na filmy?

  • 3. Data: 2009-08-13 12:04:22
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Czyzby mialy sie pojawic wygodne aparaty stereoskopowe, jak "wieki temu"
    > byly na filmy?

    Pamietam te niemieckie zabawki- super to wygladalo!!

    Polon

  • 4. Data: 2009-08-13 12:40:20
    Od: docxxx <s...@g...com>

    O kurcze, 3d, ok, ale mozna zrobic dwa zdjecia na raz z roznymi
    parametrami! Np. jeden obiektyw robi 24mm na ISO 200, a drugi 50mm na
    ISO 1600. Dobre. W takim razie sa tam dwie matryce? To moze od razu
    zrobic dwa zdjecia: jedno naswietlone na cienie, a drugie na swiatlo.
    Polaczyc i voila. Rozpietosc x 2:) Ciekawe co z tego bedzie.

  • 5. Data: 2009-08-13 12:51:40
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    docxxx wrote:
> [...]
    > zrobic dwa zdjecia: jedno naswietlone na cienie, a drugie na swiatlo.
    > Polaczyc i voila. Rozpietosc x 2:) Ciekawe co z tego bedzie.

    Ale to już było, znikło gdzieś za nami...

  • 6. Data: 2009-08-13 12:54:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    docxxx pisze:
> [...]
    > zrobic dwa zdjecia: jedno naswietlone na cienie, a drugie na swiatlo.
    > Polaczyc i voila. Rozpietosc x 2:) Ciekawe co z tego bedzie.

    Ciężko będzie złożyć takie zdjęcia ze względu na paralaksę. Pierwszy
    plan nie będzie do siebie pasował.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2009-08-13 13:28:58
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "Polon" <P...@o...pl> wrote in news:h60vo3$uq$1@news.onet.pl:
    > Pamietam te niemieckie zabawki- super to wygladalo!!
    Wczesnopowojenna Leica (z pamieci pisze, nie chce mi sie jej wykopywac z
    szafy). Wcale nie zabawka, normalny aparat - wykorzystywal 1 i 3 klatke,
    potem 2 i 4, i tak dalej.