  • 21. Data: 2017-06-09 09:57:02
    Temat: Re: Fujian 35mm
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Polaris 135 1;1,8. Mocowanie T2.

    > Jaką? Bo chętnie bym do szkiełka wrócił - miałem za tani pieniądz i pozbyłem się,
    głupi.

    Pod koniec zeszłego roku ktoś próbował go sprzedać na Allegro za 1400
    zł. Trochę chyba za drogo. Przy okazji dowiedziałem się, że Japończycy w
    tamtych czasach produkowali kilka wersji 1,8/135 mm, bardzo różniących
    się układem optycznym.

    Piotr

  • 22. Data: 2017-06-09 13:54:49
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 09:57:01 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]
    > zł. Trochę chyba za drogo. Przy okazji dowiedziałem się, że Japończycy w
    > tamtych czasach produkowali kilka wersji 1,8/135 mm, bardzo różniących

    Cena faktycznie kosmiczna. Gdzieś w okolicach 2000 roku można było w BB w którejś
    hurtowni kupić nówkę za 350 netto. Jeszcze 85/1,4 tej samej firmy było. Natomiast co
    do rozmaitych konstrukcji zgadza się, przez ręce mi przeszło kilka czy kilkanaście
    tego typu obiektywów.
    Pozdrawiam Marcin