  • 1. Data: 2015-01-14 19:14:56
    Temat: GPS na szybie
    Od: "jotemon" <j...@u...pl>

    Różnie o tym mówią w stosunku do Słowacji, a jak jest w innych krajach
    europejskich?

    jotemon

  • 2. Data: 2015-01-15 10:52:57
    Temat: Re: GPS na szybie
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jotemon" napisał w wiadomości grup

    Różnie o tym mówią w stosunku do Słowacji, a jak jest w innych krajach
    europejskich?

    -------------------------

    A co mówi np ambasady tych "różnych" krajów ?
    Najprościej spytać u źródła.

  • 3. Data: 2015-01-16 22:12:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >europejskich?

    >-------------------------

    >A co mówi np ambasady tych "różnych" krajów ?

    Ambasady różnych krajów mówi o tym?

  • 4. Data: 2015-01-20 14:10:00
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Jak jechałem, parę lat temu na Słowację, zadałem pytanie Ambasadzie Słowacji
    w Polsce ( http://www.mzv.sk/varsava ). Dostałem konkretną odpowiedz i
    spokojnie pojechałem.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-01-20 16:19:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 20 Jan 2015 14:10:00 +0100, "mz" <l...@w...pl> wrote:

    >Jak jechałem, parę lat temu na Słowację, zadałem pytanie Ambasadzie Słowacji
    >w Polsce ( http://www.mzv.sk/varsava ). Dostałem konkretną odpowiedz i
    >spokojnie pojechałem.

    To może tą "konkretną odpowiedzią" się podzielisz z innymi?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2015-01-20 16:24:11
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-01-20 o 16:19, jerzu pisze:

    > To może tą "konkretną odpowiedzią" się podzielisz z innymi?

    Odpowiedź mógł dostać w zupełnie innym temacie, niż GPS na szybie.

    --
    Delete: <Message-Id: *@news.albasani.net>, <NNTP-Posting-Host:
    *.speranza.aioe.org>

  • 7. Data: 2015-01-20 16:27:21
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-01-16 o 22:12, Ghost pisze:

    > Użytkownik "mz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ambasady różnych krajów mówi o tym?

    Tak chłopcze, to prawda. Domyślam się, że dla ciebie to może być
    onieśmielające, wręcz niepojęte, ale ambasady i konsulaty tak działają.
    No, może za wyjątkiem polskich przechowalni pociotków i znajomych kłólika.

  • 8. Data: 2015-01-21 08:01:43
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

    To może tą "konkretną odpowiedzią" się podzielisz z innymi?

    Było to z 6 - 7 lat temu.
    Samej odpowiedz z ambasady nie pamiętam. Zdecydowałem, że GPS będzie wisiał
    i nikt się nie przyczepił a mijało mnie kilka patroli policji.
    Poza tym przepisy mogły się pozmieniać więc nie chce nikogo w błąd
    wprowadzać. Zaproponowałem lepsze rozwiązanie niż pytanie na grupie.
    Co powiesz tamtejszej policji jak się przyczepią ? Ze na grupie w Polsce
    przeczytałeś, że GPS może wisieć ? Czy lepiej mieć ze sobą stanowisko ich
    ambasady i jego użyć jako argumentu w dyskusji ?