  • 1. Data: 2019-01-16 12:46:18
    Temat: GPS spoofer app
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Czyli apka na smartfona przekłamująca wynik dzialania GPSa.
    Widuje apki ktore udaja niebieska kropke na mapie, symulujac nowa
    lokalizacje, np Fake GPS...
    Nie o to mi chodzi - chce "oszukac" wlasny smartfon i inne apki na nim
    zainstalowene ze jestem nie tam gdzie jestem...
    Zna ktos cos takiego? Najlepiej na iOS?

  • 2. Data: 2019-01-16 15:10:49
    Temat: Re: GPS spoofer app
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nim
    >zainstalowene ze jestem nie tam gdzie jestem...

    Na ios to nie znam, ale ten Fake GPS przeciez dziala.
    Chyba dziala ... Mock GPS na Androida dziala.

    J.

  • 3. Data: 2019-01-19 15:06:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na ios to nie znam, ale ten Fake GPS przeciez dziala.
    > Chyba dziala ... Mock GPS na Androida dziala.

    Sprawdzałeś? Opisz jak sprawdzałeś... :-)
    Google maps faktycznie pokazuje Ciebie (niebieska kropke)
    w miejscu które chcesz aby pokazywał?

  • 4. Data: 2019-01-19 16:15:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sprawdzałeś? Opisz jak sprawdzałeś... :-)
    > Google maps faktycznie pokazuje Ciebie (niebieska kropke)
    > w miejscu które chcesz aby pokazywał?

    Zerknąłem na Mock GPS z firmy marlove.net i widzę takie coś:

    WHAT'S NEW
    WARNING: After the security update of March 2017 this app (as well as
    others) can't simulate anymore a valid GPS.

    Elevation of privilege vulnerability in Location Manager ->
    https://source.android.com/security/bulletin/2017-03
    -01.html

    Source code ->
    https://android.googlesource.com/platform/frameworks
    /base/+/d22261fef84481651e12995062105239d5

    Czyli kicha. Sądzę, że w iOS też nie ma takiej opcji.