  • 1. Data: 2009-03-29 12:59:49
    Temat: GSM w Sony Ericsson C905
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Witam,

    Może ktoś podpowiedzieć, jaki jest pożytek z GSM-u zainstalowanego w tym
    aparacie?
    Dodam, że jest z Orange i "goły" - nie miał nic na razie instalowanego.
    Czy są jakieś bezpłatne programy, żeby można było wykorzystać ten GPS, jeśli
    już jest zainstalowany?

    Drugi problem, to czy da się wyłączyć automatyczne łączenie z internetem
    przez GPRS w przypadku braku sieci WI-FI?

    --
    Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 2. Data: 2009-03-29 14:25:07
    Temat: Re: GSM w Sony Ericsson C905
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

> [...]
    > Czy są jakieś bezpłatne programy, żeby można było wykorzystać ten GPS, jeśli

    Nie mam tego telefonu, ale wg informacji producenta mozesz zainstalowac np.
    google maps:
    http://www.google.pl/mobile/gmm/index.html

    Sama aplikacja jest bezplatna, jednak mapy sa pobierane z internetu, wiec
    trzeba placic za transmisje danych.

  • 3. Data: 2009-03-29 14:41:00
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-03-29 14:59, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    >
    > Drugi problem, to czy da się wyłączyć automatyczne łączenie z internetem
    > przez GPRS w przypadku braku sieci WI-FI?

    trek buddy

  • 4. Data: 2009-03-29 14:48:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Może ktoś podpowiedzieć, jaki jest pożytek z GSM-u zainstalowanego w tym
    > aparacie?

    Pewnie po to byś mógł zadzwonić gdy nie jesteś w zasięgu UMTS.