  • 1. Data: 2014-01-22 10:13:48
    Temat: GTS-iana zabawa w filtrowanie.
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Witam.

    Macie może problem z osiągalnością hostów:

    213.215.71.89
    92.240.234.122
    (wszystkie odpowiadają na ICMP)

    w szczególności pytam użytkowników AS 32 bitowych.

    u mnie są nie dostępne, a łączy je to że ruch wraca tytułowym tworem.
    Nie wiem tylko czy znika w jego oddziale słowackim, czeskim czy polskim, za
    to wiem że wszystkie one olewają wszelkie zgłoszenia ciepłym moczem. Kiedyś
    miałem też problemy z osiągalnością strony Getin Banku ale tam admini mieli
    wole i mocną siłę przebicia w stosunku do w/w tworu, albo po prostu
    przekierowali ruch przez normalnego operatora :)

  • 2. Data: 2014-01-22 10:24:18
    Temat: Re: GTS-iana zabawa w filtrowanie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2014 10:13, xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com pisze:
    > Witam.
    >
    > Macie może problem z osiągalnością hostów:
    >
    > 213.215.71.89
    > 92.240.234.122
    > (wszystkie odpowiadają na ICMP)

    U mnie ping działa.

  • 3. Data: 2014-01-22 10:33:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-22, o godz. 10:13:48
    "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Macie może problem z osiągalnością hostów:
    >
    > 213.215.71.89
    > 92.240.234.122
    > (wszystkie odpowiadają na ICMP)

    Drugi jest osiągalny. Pierwszy nie.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2014-01-22 12:49:04
    Od: ein <e...@n...spam>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com wrote:
    > Witam.
    >
    > Macie może problem z osiągalnością hostów:
    >
    > 213.215.71.89
    > 92.240.234.122

    Ode mnie dostępne obydwa z UPC i GTSu.

  • 5. Data: 2014-01-22 19:53:33
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2014-01-22 10:13, xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com pisze:
    > Witam.
    >
    > Macie może problem z osiągalnością hostów:
    >
    > 213.215.71.89

    mtr działa,
    strona się ładuje
    łącze z GTS, własny AS

    > 92.240.234.122

    drugi też działa ale lepszą trasę mam do niego przez exatel niż przez
    GTS :-)

    Wojtek

  • 6. Data: 2014-01-23 09:33:31
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Pierwszy jest adresem z serwerowni GTS więc ruch wraca zawsze via GTS. W
    drugim wypadku może też wracać via Interroute.

    GTS wycina ruch przy powrocie.

  • 7. Data: 2014-01-23 09:46:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-23, o godz. 09:33:31
> [...]

    > Pierwszy jest adresem z serwerowni GTS więc ruch wraca zawsze via
    > GTS. W drugim wypadku może też wracać via Interroute.

    A to ciekawe bo sprawdzałem z łącza od GTS.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2014-01-23 10:24:30
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > A to ciekawe bo sprawdzałem z łącza od GTS.
    >
    > Zdrówko

    Czekaj czy dobrze to zrozumiałem, podsumowując:

    sprawdzałeś adres 213.215.71.89 z łącza GTS i nie odpowiada ?

  • 9. Data: 2014-01-23 13:40:10
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-23, o godz. 10:24:30

    > Czekaj czy dobrze to zrozumiałem, podsumowując:
    >
    > sprawdzałeś adres 213.215.71.89 z łącza GTS i nie odpowiada ?

    Zmieniło się. Wczoraj około 10.10 nie odpowiadał z łącza GTS-u. Teraz
    odpowiada.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2014-01-24 16:49:40
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Zmieniło się. Wczoraj około 10.10 nie odpowiadał z łącza GTS-u. Teraz
    > odpowiada.
    >
    > Zdrówko

    No nic dzięki.

    U mnie jak nie działało, tak nie działa.

    A GTS jak olewał tak olewa.