  • 11. Data: 2019-08-18 16:17:59
    Temat: Re: Galaxy A40 - czujnik zbliżeniowy
    Od: z <...@...pl>

    W prawdzie jeszcze nie rozwiązałem sprawy mojego konkretnego
    egzemplarza ale dowiedziałem się kilku rzeczy.
    Czujnik zbliżeniowy w A40 jest pod ekranem, w górnej części ale pod
    ekranem. (tak ze 2cm2) W necie ludzie narzekają na ten czujnik a wykręty
    Samsunga na przyklejanie niecertyfikowanej przez nich folii tylko
    zmniejszają zaufanie do tej firmy.

    A takie tłumaczenia:

    "Z uwagi na to, że czujnik zbliżeniowy w tym telefonie znajduje się pod
    wyświetlaczem, zasada działania jest trochę inna. Należy przyłożyć
    telefon do twarzy całym przednim panelem, a nie tylko górną częścią, jak
    w urządzeniach starszych."

    budzą tylko politowanie.

    Przemyślcie 2 razy zakup nowoczesnego telefonu z maleńkimi ramkami.
    Nie ma nic za darmo ;-)

  • 12. Data: 2019-08-19 07:55:35
    Temat: Re: golasA40 - czujnik zbliżeniowy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 00:47, ANTI junta EUdSSR pisze:

    > W 10 tez jest za matryca ekranu i
    > dziala identycznie z 7, ktory to ma
    > swobodny "przelot".

    Napisz czy i jaką posiadasz folię/szkło

  • 13. Data: 2019-08-19 12:34:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >"J.F." 5d4c1b1c$0$503$6...@n...neostrada.pl

    >Na wstrząsy raczej dużą. ;)

    Hm ... jakbym go tak chcial przestawiac min/max 10 razy na sekunde ...
    to wstrząsy czy nie ?

    J.

  • 14. Data: 2019-08-19 20:52:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 20:20, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Pisales o folii, moze nalepiles polaryzacyjna

    Wybacz ale z Twoich postów nie wynika czy i co masz naklejone.
    A ta informacja byłaby mi pomocna.
    Jeszcze nie mam specyfikacji mojej folii nalepianej w salonie Pleja.
    Coś ściemniają ;-)

  • 15. Data: 2019-08-20 02:20:36
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 07:55, z pisze:

    > Napisz czy i jaką posiadasz folię/szkło

    Przypomniało mi się. że jedna dziweczyna, która dostała mieszkanie z
    Domu dziecka powykładała sobie podłodę gazetami-żby się nie brudziła :-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-08-20 15:47:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-19 o 21:03, ANTI junta EUdSSR pisze:

    > Kieruje do mej odpowiedzi datowanej:
    > Mon, 19 Aug 2019 13:13:29 +0200 (GMT+02:00)
    >
    > Pierwsze zdanie...

    Wybacz ale razem z drugim zdaniem odniosłem wrażenie że masz coś z
    górnej półki lub "wyrobów z NIEtrefnych" ;-)
    Ale przyjąłem odpowiedź NIE.
    Dzięki

  • 17. Data: 2019-08-20 15:52:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 02:20, Animka pisze:

    Napatoczyło mi się kiedyś wideo kiedy gościo upuszczał na posadzkę z 1,5
    metra ajfony. Te ze szkłem hartowanym miały popękane wyświetlacze.
    Te z folią hybrydowa dziwnym trafem NIE.

    Tak wiem... Musiał to być zaawansowany fotomontaż ;-)

    PS. A generalnie to gdyby nie chodziło o telefon żony który przebywa w
    damskiej torebce to nie zawracałbym sobie głowy. ;-)

  • 18. Data: 2019-08-20 16:26:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 15:52, z pisze:
> [...]
    > metra ajfony. Te ze szkłem hartowanym miały popękane wyświetlacze.
    > Te z folią hybrydowa dziwnym trafem NIE.

    Przecież ja tego nie napisałam, a mnie cytujesz.

    > Tak wiem... Musiał to być zaawansowany fotomontaż ;-)

    > PS. A generalnie to gdyby nie chodziło o telefon żony który przebywa w
    > damskiej torebce to nie zawracałbym sobie głowy. ;-)

    Mam jakieś szkło w telefonie. Nieraz gruchnął mi na terakotę, czy
    chodnik przy ulicy. Od razu wypada pokrywka i bateria. Po włozeniu na
    miejsce telefon dalej działa. Mam do niego futerał z jakimiś magnesami
    przez co telefon jest na moje ręce za ciężki, ale przynajmniej telefon
    nie wyślizgiwałby się z rąk.

    Co to jest folia hybrydowa? Ten przezroczysty papierek, który przy
    zakupie telefonu jest naklejony na wyświetlacz?

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-08-20 17:33:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 17:05, ANTI junta EUdSSR pisze:
    to nawet rysik traserski nie uszkodzi
    > szkla wyswietlacza (oczywiscie bez uzycia
    > nadmiernej brutalnosci).

    Tylko że nie o rysy mi chodzi a o stłuczenie ekranu.
    Panaceum na to podobno jest szkło hybrydowe

    Chciałem sprawdzić w realnym świecie czy to coś warte

  • 20. Data: 2019-08-20 17:37:54

    W dniu 2019-08-20 o 16:26, Animka pisze:

    > Co to jest folia hybrydowa? Ten przezroczysty papierek, który przy
    > zakupie telefonu jest naklejony na wyświetlacz?

    Specjalistko od wszystkiego... nie wiesz co to jest szkło hybrydowe?

    Dzieci przejęły Ci konto? Staczasz się intelektualnie? ;-)