  • 21. Data: 2019-08-20 20:03:40
    Temat: Re: golasA40 - czujnik zbliżeniowy
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 17:05, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Na oryginalne produkty np. GamGunS nie
    > istnieje jakakolwiek potrzeba nalepiania
    > CHŁAMU w postaci foli (na wyświetlacz).

    Poza tym w telefonie jest opcja włączania/wyłączania czujnika
    zbliżeniowego. Trzeba najpierw przejrzeć sobie wszystkie opcje. a nie
    lamentować po grupach.

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-08-20 20:08:02
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 17:37, z pisze:

    > Specjalistko od wszystkiego... nie wiesz co to jest szkło hybrydowe?

    Szkło hartowane tylko znam. Nie jestem szklarzem to nie muszę.
    Skąd ta głupia ironia "specjalistko od wszystkiego"?

    > Dzieci przejęły Ci konto? Staczasz się intelektualnie? ;-)

    Jesteś dzbanem.

    --
    animka

  • 23. Data: 2019-08-20 20:21:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 20:03, Animka pisze:

    > Poza tym w telefonie jest opcja włączania/wyłączania czujnika
    > zbliżeniowego. Trzeba najpierw przejrzeć sobie wszystkie opcje. a nie
    > lamentować po grupach.

    To napisz może co spowoduje wyłączenie czujnika zbliżeniowego w
    kontekście wykonywania rozmowy?

  • 24. Data: 2019-08-20 20:27:37
    Od: z <...@...pl>

    Chciałem tylko delikatnie zasugerować że starsze Twoje posty
    reprezentowały wyższy poziom intelektualny.
    Przyłóż się trochę. Piszesz na grupie gsm a nie onecie.

  • 25. Data: 2019-08-20 20:38:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 18:21, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Animka erote in message:
    >
    > http://bit.ly/2Plsvvd
    >
    > Oczywiscie to TYLKO i wylacznie propaganda
    > hochstapler'ow niekryminalnymi sposobami z
    > *naiwniakow* zedrzec mamone i nic wiecej.

    Faktycznie propaganda dla kasy!

    --
    animka

  • 26. Data: 2019-08-22 04:01:31
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    z wrote:
    > Tylko że nie o rysy mi chodzi a o stłuczenie ekranu.
    > Panaceum na to podobno jest szkło hybrydowe
    > Chciałem sprawdzić w realnym świecie czy to coś warte

    Aby z lapy nie wymsknal sie teleSeajFon; uzywam dokladnie
    tego (dla aktualnego teleSrajFon'a)...

    http://bit.ly/2P4TKtu

    ... aby teleSrajFon byl w miare "bezpieczny", to uzywam w
    podobie (sam szyje skury) taki to "wynalazek", zamiast
    widocznego paska, wszywam karbonowy sznur (fi 4mm).

    http://bit.ly/2P5cV6u

    *ANI* *RAZU* teleBadziew *NIE* spadl/wypadl mi na
    niewskazane podloze (a na karku mam dwukrotnie wiecej
    niz *najstarszy* *tu* balachowiec (ubijacz piany))!

    Poza tym dodam: wiem ze niedlugo nastapi nuklearna
    globalna wojna atomowa - ale z tego powodu nie siedze w
    bunkrze, aluzja do twych PANIK "stłuczenie ekranu"...

    Wasci "chuj na to - kupisz nowy"... (moja dwiza).

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 27. Data: 2019-08-22 07:42:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-22 o 04:01, ? you jump on top of my dick ? pisze:
    > Wasci "chuj na to - kupisz nowy"... (moja dwiza).

    Ty to jesteś GOŚĆ ;-)

  • 28. Data: 2019-08-22 19:45:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qjh1t0$pif$...@n...icm.edu.pl

    > Mam jakieś szkło w telefonie. Nieraz gruchnął mi na terakotę,
    > czy chodnik przy ulicy. Od razu wypada pokrywka i bateria.

    Dlatego Asus Max ma baterię przykręconą kilkoma wkrętami! ;)

    --