  • 1. Data: 2019-04-04 22:02:28
    Temat: Galaxy S8 i złośliwy Apps Edge
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Galaxy S8, Android 9.

    W czasie słuchania muzyki włączył się Apps Edge. Nic nie można zrobić,
    albo chowa się do wąskiego paska, albo mówi, aby odblokować telefon.
    Telefon na nic więcej nie reaguje. Nie można z dołu wyciągnąć klawiszy
    funkcyjnych, nie można wyłączyć, nie można zrestartować, nie ma jak
    odblokować.

    Jak dziada odetkać?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2019-04-04 23:35:03
    Temat: Re: Galaxy S8 i złośliwy Apps Edge
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 22:02, Adam pisze:
> [...]
    > Telefon na nic więcej nie reaguje. Nie można z dołu wyciągnąć klawiszy
    > funkcyjnych, nie można wyłączyć, nie można zrestartować, nie ma jak

    Już kobita dogadała się z telefonem.
    Próbowała różne kombinacje klawiszy głośności z zasilaniem, włączył się
    ekran aparatu foto i z niego udało jej się przeprowadzić restart urządzenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-04-05 02:10:46
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Adam wrote:
    > Próbowała różne kombinacje klawiszy głośności z zasilaniem

    Dla wszystkich androSrakoFonow jest takie samo *lekarstwo*,

    *jednoczesnie* nacisnac:

    {zmniejsz glosnosc} + {wl./wyl.} + {klawisz "domowy" ('home')}

    cierpliwie odczekac przynajmniej 10 sek. (ciagle naciskajac) i
    pojawi sie... mozliwosc restartu teleBadziewia...

    lub ({zwieksz glosnosc} + {wl./wyl.} + {klawisz "domowy" ('home')}

    to dla "fachowcow"... mozliwosci wgrania innego oprogramowania,
    kasowanie smieci (cache) i inne... sam zobacz... (nie przesadzaj
    z kompletnym resetem tzw. ZEROwym - bez VollBackup'u!!!)

    100 procentowe "restartowanie" zawieszonego teleSRAJa (z kazdej
    "pozycji")!!!

    --
    Zajebałowo WIOCHA

  • 4. Data: 2019-04-05 14:55:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Próbowała różne kombinacje klawiszy głośności z zasilaniem, włączył
    >się ekran aparatu foto i z niego udało jej się przeprowadzić restart

    No prosze, u mnie w ulefonie podobnie - jak sie cos zblokowalo, to
    przez tylko przez foto odblokowac, i to z trudem.

    Myslalem, ze to z powodu ceny, a tu prosze :-)

    Kto to wymyslil - telefon, bez resetu, bez wyjecia baterii ...

    J.

  • 5. Data: 2019-04-05 15:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "? you jump on top of my dick ?" napisał w wiadomości grup
    >Dla wszystkich androSrakoFonow jest takie samo *lekarstwo*,
    >*jednoczesnie* nacisnac:
    >{zmniejsz glosnosc} + {wl./wyl.} + {klawisz "domowy" ('home')}

    No, zadzialalo, choc u mnie jako Home czytnik palca.

    >cierpliwie odczekac przynajmniej 10 sek. (ciagle naciskajac) i
    >pojawi sie... mozliwosc restartu teleBadziewia...

    u mnie nie mozliwosc ... restart ... i przejscie do jakiegos dziwnego
    trybu testowania.

    J.

  • 6. Data: 2019-04-05 17:16:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 14:55:04 +0200, w <5ca75086$0$476$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Myslalem, ze to z powodu ceny, a tu prosze :-)
    >
    > Kto to wymyslil - telefon, bez resetu, bez wyjecia baterii ...

    Naciskasz przycisk Power i czekasz aż się wyłączy.

  • 7. Data: 2019-04-05 17:39:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Naciskasz przycisk Power i czekasz aż się wyłączy.

    Przyciskam, wyskakuje okienko i pyta co chce zrobic, a przeciez ekran
    nie dziala i tapniec nie przyjmuje.

    No i nie wiem - cierpliwosci mi nie starczylo, czy i wylaczanie
    przyciskiem sie zablokowalo.

    No coz, sprawdze nastepnym razem.

    J.

  • 8. Data: 2019-04-05 17:54:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 17:16, r...@k...pl pisze:

    > Naciskasz przycisk Power i czekasz aż się wyłączy.

    Naciskałem, nawet po kilka minut. Bez efektu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2019-04-05 17:56:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 02:10, ? you jump on top of my dick ? pisze:

    > Dla wszystkich androSrakoFonow jest takie samo *lekarstwo*,
    >
    > *jednoczesnie* nacisnac:
    >
    > {zmniejsz glosnosc} + {wl./wyl.} + {klawisz "domowy" ('home')}
    > (...)

    I wszystko było by bardzo dobrze, gdyby głupim żóltkom nie umyśliło się,
    że klawisz Home wyjeżdża z ekranu. Nie ma go osobno w S8, S9 i pewnie
    jeszcze kilku innych.
    A żeby klawisz Home wyjechał, to ekran musi być odblokowany i aktywny. I
    tu koło się zamyka :(

    Czasami na te różne nowe wynalazki to qrw... bierze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-04-07 09:53:30
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Adam wrote:
    > A żeby klawisz Home wyjechał, to ekran musi być odblokowany i aktywny. I
    > tu koło się zamyka

    W sekwencji "ladujacej" ('boot sequence') jest
    tez zaaplikowany "czuwacz" ('watchdog' (nie mylic
    z aplikacja o tej samej nazwie)).
    'watchdog' dziala na 100% (sekwencja jest w
    'assembler' zawiera kilkanascie rozkazow
    dzialajacych w nieskonczonej petli) glownym
    zadaniem jej, jest wyslac przerwanie ('IRQ')
    najwyzszego priorytetu do procesora; gdy procesor
    sie zapetli, drastyczne zwolni lub "zdechnie"
    (programowo).

    Sekwencja "ladujaca" jest z poziomu android
    praktycznie nienaruszalna, tylko po "rozlupaniu"
    teleSRAJa (na plycie glownej sa 3 pola 'ground'
    'rx' i 'tx', protokolem (.) i laczem RS232 mozna
    wgrac na nowo ('flash')). Rece precz od tej metody,
    to dla fachowcow a nie *egzotow* (ktorych tu 95%) i
    przepisywaczy z net'u!

    Przyciski nacisniete jednoczesnie: glosniej/ciszej i
    wlacz/wylacz dzialaja STOprocentowo, jesli ktos
    PIERDOLI, ze nic nie dziala, to nich stad "WYPIERDALA
    do CHUJa!".

    W starszych teleBADZIEWiach; wazna role odgrywal
    klawisz "domowy" (home), w nowych jest zbedny ale
    funkcjonuje po 'reset' start na nowo ("zimny" lub
    "goracy" (re-)start).

    Pole funkcyjne na dole ekranu teleSRAki ma wlasna
    obsluge (ma ekstra "szyny" (zdrutowanie(napylone)) i
    wlasny multiplekser szeregowo/rownolegly).

    Tylko *mechnicznie* zjebany teleSRAj nie bedzie
    dzialal w/g powyzszego opisu.

    ad. extra...

    Umieszczanie obiektywu zaraz za wyswietlaczem
    (ekranem), uwazam z "wybryk" kojarzacy sie mi z
    fotografia przez firanke!

    Na durniow; firmy zastawiaja rozne pulapki (hit'y)
    aby z nich wyciagnac dodatkowa CHUJmamone!!!

    --
    Zajebalowo WIOCHA