  • 1. Data: 2016-08-22 14:58:56
    Temat: Gazowanie TSI, FSI - jeździ ktoś na Lpdi ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Jak w temacie. Mnóstwo teraz to kupienia w miarę tanich używanych passatów B6 TSI,
    FSI, tyko wiadomo jak to zagazować i jeździć 10 lat. Czytałem o Lpdi:

    http://www.vialle.com.pl/

    Koszt instalacji trochę kosmiczny 8 kafli, zwróci się to dopiero po 2,5 roku jazdy.
    Pytenie moje, czy ktoś z zgromadzonych tutaj jeździ czymś tak zagazowanym, jak to się
    sprawuje, czy może ktoś znalazł takie Lpdi w niższych kosztach ?. Co o tym sadzicie
    koledzy/koleżanki ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2016-08-23 21:05:18
    Temat: Re: Gazowanie TSI, FSI - jeździ ktoś na Lpdi ?.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-22 14:58, Endriu wrote:
> [...]
    > tak zagazowanym, jak to się sprawuje, czy może ktoś znalazł takie Lpdi w
    > niższych kosztach ?. Co o tym sadzicie koledzy/koleżanki ?.

    ja tam nie jestem z tych co twierdza ze marketing ponad wszystko, ale
    jezeli firma nie potrafi zlecic zrobienia wlasnej strony za pare stow a
    jednak ja posiada to powaznie zastanowilbym sie na jakie jeszcze
    wynalazki mozna u nich trafic - czytaj czy ktokolwiek tam wie co robi
    czy sa z podobnej lapanki jak ichni 'webmaster'

  • 3. Data: 2016-08-23 22:09:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 14:58, Endriu pisze:

    > Jak w temacie. Mnóstwo teraz to kupienia w miarę tanich używanych
    > passatów B6 TSI, FSI, tyko wiadomo jak to zagazować i jeździć 10 lat.
    > Czytałem o Lpdi:

    Jak chcesz jeździć tym 10 lat jak to przy przebiegu 300kkm się rozpadnie?

    Lewis

  • 4. Data: 2016-08-25 18:43:11
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-08-23 21:05, m4rkiz wrote:

> [...]
    > wynalazki mozna u nich trafic - czytaj czy ktokolwiek tam wie co robi
    > czy sa z podobnej lapanki jak ichni 'webmaster'

    A widziałeś to ?

    http://www.brymen.com.tw/product-html/index.html

    Renomowany producent sprzętu a stronka w stylu połowy lat 90.

  • 5. Data: 2016-08-25 20:04:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-25 18:43, kriters wrote:

    > A widziałeś to ?
    >
    > http://www.brymen.com.tw/product-html/index.html
    >
    > Renomowany producent sprzętu a stronka w stylu połowy lat 90.

    oni ta strone maja 10 lat dluzej, poprostu powstala 15 lat temu w
    czystym htmlu i sie trzyma bez zmian, strona vialle powstala rowno 5 lat
    temu, nie wygladala tragicznie tylko potem ktos zaczal doklejac kawalki
    bez ladu i skladu...

    imho czasami naprawde lepiej nie miec strony czy wklepac prosta
    wizytowke z adresem, telefonem, branza niz pokazywac calemu swiatu ze
    kompletnie nie wie sie co sie robi