  • 1. Data: 2015-06-21 22:07:18
    Temat: Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce nic się nie dzieje
    Od: winiarsky <winiarsky1409@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, zakupiłem dzisiaj motocykl enduro (kinroad), wszystko fajnie
    pośmigałem chwile. Poszedłem zjeść obiad i chciałem znowu pojeździć, ale
    gdy go zapaliłem i przegazowałem z 2 razy i chciałem go zgasić to motor
    nadal działał, przekręcałem kluczyk wyjmowałem wyłączyłem przycisk energi.
    Gdy go zgasiłem wbijając bieg i puszczając sprzęgło bez gazu, to motocykl
    juz nie reaguje na przekęcanie kluczykiem, przekręcam nic sie nie zaświeca
    poprostu cisza. Czy to może być wina stacyjki ? Dodam również że jestem
    mało obeznany w motocyklach więc prosze o szczegółowe wypowiedzi.

  • 2. Data: 2015-06-21 22:17:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "winiarsky" <winiarsky1409@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > sie nie zaświeca poprostu cisza. Czy to może być wina stacyjki ? Dodam
    > również że jestem mało obeznany w motocyklach więc prosze o szczegółowe

    Kinroady to bardzo zaawansowana technologia. Mają wbudowany automat, który
    sprawdza zawartość tłuszczu w posiłkach - jak za tłusto wpieprzasz, to
    automat blokuje stacyjkę. Myślę, że po prostu zjadłeś za dużo i za tłusto.
    Zrób 3 dni głodówki o samej wodzie i myślę, że stacyjka zadziała.

    --
    Grzybol