  • 1. Data: 2016-02-01 12:44:45
    Temat: Gdynia darmowy parking
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Będę niedługo z rodzinką w Gdyni i poszukuje darmowego parkingu na ok 12 h.
    w okolicach Centrum Eksperyment. Czy ktoś zna może taki darmowy parking w
    tamtej okolicy ?

  • 2. Data: 2016-02-01 12:56:48
    Temat: Re: Gdynia darmowy parking
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 12:44:22 UTC+1 użytkownik mz napisał:
> [...]
    > w okolicach Centrum Eksperyment. Czy ktoś zna może taki darmowy parking w

    Najprościej przy centrum handlowym Riviera.

    AdamK

  • 3. Data: 2016-02-01 13:03:50
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2016 12:44:45 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > w okolicach Centrum Eksperyment. Czy ktoś zna może taki darmowy parking w

    Pod Biedronką po drugiej stronie Al. Zwycięstwa. Wjazd jest z tego co
    pamiętam od Legionów. Dawno tam nie parkowałem i nie wiem, czy nie
    wprowadzili jakiś ograniczeń. Ewentulanie pod Almą przy Redłowskiej.

    Ogólnie okolice PPNT są poza strefą płatnego parkowania, więc o ile nie
    jest to teren prywatny, to można swobodnie parkować za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2016-02-01 13:20:43
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 13:03, P.B. pisze:

> [...]
    >
    > Ogólnie okolice PPNT są poza strefą płatnego parkowania, więc o ile nie
    > jest to teren prywatny, to można swobodnie parkować za darmo.

    Pod Almą, w okolicach Lotosa - będzie najbliżej. Co prawda jest tam
    zawsze tłoczno, a przynajmniej było, jak tam parkowałem regularnie jakiś
    czas temu.

    https://www.google.pl/maps/@54.4971859,18.5396915,3a
    ,75y,135.48h,94.32t/data=!3m6!1e1!3m4!1saByjpY5Lmbzx
    eoY4yRvFuw!2e0!7i13312!8i6656

  • 5. Data: 2016-02-01 14:05:11
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Dziękuje bardzo. Będę ok 9 - 10 więc może coś się tam złapie.

  • 6. Data: 2016-02-15 11:18:52
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    pl...

[...]

    Może się komuś przyda na przyszłość. Pod Almą tylko dla klientów (to w sumie
    nie problem wystarczy kupić gumę do żucia i już klientem jestem) ale max do
    2 godzin parkowania. Nam centrum Experyment zajął ok 3 godzin więc jakby się
    ktoś uparł to mógłby problemy robić. W sumie zaparkowaliśmy trochę dalej
    przy aptece.