  • 1. Data: 2018-01-25 15:38:54
    Temat: Gdzie Internet bez limitu danych?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Który op ma najkorzystniejszą ofertę bez limitu danych?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-01-25 16:04:29
    Temat: Re: Gdzie Internet bez limitu danych?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-25 o 15:38, Marek pisze:
    > Który op ma najkorzystniejszą ofertę bez limitu danych?
    No to jestem ciekawy odpowiedzi, której nie znam. :-)
    Pewnie limitu danych nie będzie, ale prędkość spadnie.

    Robert

  • 3. Data: 2018-01-25 18:31:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jan 2018 16:04:29 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > No to jestem ciekawy odpowiedzi, której nie znam. :-)
    > Pewnie limitu danych nie będzie, ale prędkość spadnie.

    Oczywiście nie chodzi.mi.o ofertę z obcinaniem prędkości. Bez limitu
    to bez limitu.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-01-25 18:40:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-25 o 18:31, Marek pisze:

    > Oczywiście nie chodzi.mi.o ofertę z obcinaniem prędkości. Bez limitu to
    > bez limitu.

    Tmbile 59zł/miesiąc, ale limit 60mb/s.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-01-25 20:27:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.01.2018 o 15:38, Marek pisze:
    > Który op ma najkorzystniejszą ofertę bez limitu danych?

    ale chcesz korzystać czy pamietnik piszesz? bo jak korzystać to limit
    100 giga jest trudno osiągalny. A jeśli to mało, to znaczy że Twoje
    wymagania mocno przerastają wymagania przeciętnych polaków, a próbujesz
    je zrealizować w niecodzienny sposób.
    O ile wiem, to rmb5 jeszcze działa z limitem 100giga na m-c za ok 17zł

    ToMasz

  • 6. Data: 2018-01-25 20:49:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jan 2018 18:40:56 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Tmbile 59zł/miesiąc, ale limit 60mb/s.

    a bardziej technicznie precyzyjnie? 60Mb/s?? Nie widziałem lte gdzie
    było więcej niż 30Mb/s.
    Nie ma limitu transferu?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2018-01-25 20:52:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jan 2018 20:27:23 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > je zrealizować w niecodzienny sposób.

    A jak mam zrealizować, gdy potrzeba około 300GB transferu/mc i nie ma
    nic w powietrzu oprócz lte (przy dobrych wiatrach), o drucie już nie
    wspominając.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-01-26 07:14:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-25 o 20:49, Marek pisze:

    > a bardziej technicznie precyzyjnie? 60Mb/s??  Nie widziałem lte gdzie
    > było więcej niż 30Mb/s.

    To już nie wiem jakie osiągi będzie miała sieć w twoim konkretnym miejscu.

    > Nie ma limitu transferu?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-01-26 07:26:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Jan 2018 07:14:06 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > To już nie wiem jakie osiągi będzie miała sieć w twoim konkretnym
    > miejscu.

    A jak ta oferta się nazywa? Rozmawiałem ze znajomym z Tmobile i
    twierdzi, że nie ma takiej oferty, w której nie byłoby lejka.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2018-01-26 10:06:47
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 25.01.2018 o 20:52, Marek pisze:

    > A jak mam zrealizować, gdy potrzeba około 300GB transferu/mc i nie ma
    > nic w powietrzu oprócz lte (przy dobrych wiatrach), o drucie już nie
    > wspominając.

    wyobraź sobie że chcesz mieć w domku na odludziu wodę. przychodzi pan z
    firmy i mówi że za tyle i tyle to będzie kosztować, ale ograniczeniem
    jest średnica rury. Ty jednak masz zamiar codziennie wymieniac wodę w
    basenie i potrzebujesz rury o średnicy 5 cali. gość Ci mówi że to nie
    jest oferta dla konsumenta tylko dla dużego przedsiębiorcy i takich
    usług na normalnych rurkach nie robią.
    To samo próbujesz osiągnąć. jeśli potrzebujesz 300GB to masz jakiś
    sensowny powód, który jest albo życiowym hobby, albo usługą
    informatyczną. nie znajdziesz dostawcy takiego czegoś bo to oferta
    marginalna, o ile nie nawet indywidualna. jak nie boisz się kombinacji
    to kup trzy rmb5 ( stare z allegro) i jazda
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=10&t=44149
    ToMasz