  • 1. Data: 2016-07-24 13:48:59
    Temat: Gdzie OC?
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    Cześć,

    Mam ubezpieczenie OC na 650tkę do sierpnia. Do tej pory płaciłem w PZU
    90 zł. Mam maksymalne zniżki za bezszkodowość. Teraz przyszła oferta na
    kontynuację za ponad 200 zł. To jest ponad 100% podwyżki.

    Czy wiecie który ubezpieczyciel ma sensowniejsze ceny.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2016-07-24 17:31:01
    Temat: Re: Gdzie OC?
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 24.07.2016 o 13:48, Piotr Rezmer pisze:
    > Czy wiecie który ubezpieczyciel ma sensowniejsze ceny.

    Ja w marcu płaciłem w Link4 97zł za 600-tkę (W-wa). Generalnie nie patrz
    na kalkulatory, tylko dzwoń i marudź.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2016-07-24 19:42:18
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał:

    >Teraz przyszła oferta na kontynuację za ponad 200 zł. To jest ponad 100%
    >podwyżki.

    Nic nie podrożało w PZU. Przeczytaj uważnie co Ci
    przysłali. 200 zł jest razem z nieobowiązkowym NW

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2016-07-24 22:00:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > kontynuację za ponad 200 zł. To jest ponad 100% podwyżki.
    >
    > Czy wiecie który ubezpieczyciel ma sensowniejsze ceny.

    żaden. Porównywalne jest w Warcie
    ale wszystkie podrożały

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-07-28 21:45:25
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-07-24 o 13:48, Piotr Rezmer pisze:

    > Mam ubezpieczenie OC na 650tkę do sierpnia. Do tej pory płaciłem w PZU
    > 90 zł. Mam maksymalne zniżki za bezszkodowość. Teraz przyszła oferta na
    > kontynuację za ponad 200 zł. To jest ponad 100% podwyżki.

    Update: dzisiaj przyszła do mnie oferta ubezpieczenia pocztą i jest
    lepiej tzn. 109 zł, chyba tyle samo co w zeszłym roku.

    pozdrawiam
    Piotr