  • 1. Data: 2017-07-23 10:19:52
    Temat: Gdzie OC na motocykl?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Za tydzień kończy mi się polisa na motocykl. Do tej pory od iluś tam lat
    płaciłem 90zł w PZU. Teraz przyszła oferta na kwotę 126zł.
    Da radę gdzieś taniej wykupić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-07-24 14:28:32
    Temat: Re: Gdzie OC na motocykl?
    Od: Glub <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 lipca 2017 10:19:53 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
    > Za tydzień kończy mi się polisa na motocykl. Do tej pory od iluś tam lat
    > płaciłem 90zł w PZU. Teraz przyszła oferta na kwotę 126zł.
    > Da radę gdzieś taniej wykupić?
    >
    > Pozdrawiam

    nie ma szans

  • 3. Data: 2017-07-24 22:46:50
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sun, 23 Jul 2017 10:19:52 +0200, Baczek napisał(a):

    > Za tydzień kończy mi się polisa na motocykl. Do tej pory od iluś tam lat
    > płaciłem 90zł w PZU. Teraz przyszła oferta na kwotę 126zł.
    > Da radę gdzieś taniej wykupić?
    >
    > Pozdrawiam

    Idź do fizycznego brokera, porówna ci oferty i znajdzie względnie
    najtańszą*.

    * czyli jak staniesz na uszach, to prawdopodobnie jesteś w stanie znaleźć
    ofertę tańszą o 3zł. Ale nie będzie to warte czasu, jaki poświęcisz na
    poszukiwania.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2017-07-27 13:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Baczek m...@p...onet.pl ...

    > Za tydzień kończy mi się polisa na motocykl. Do tej pory od iluś tam lat
    > płaciłem 90zł w PZU. Teraz przyszła oferta na kwotę 126zł.
    > Da radę gdzieś taniej wykupić?
    >
    > Pozdrawiam

    A opłaca ci się marnować czas dla 30zł?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 5. Data: 2017-07-27 20:38:46
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 27.07.2017 o 13:59, Budzik pisze:
    > A opłaca ci się marnować czas dla 30zł?

    Można zadzwonić (ale zadzwonić, a nie klikać w formularz) do Link4. Ale
    tak, skórka niewarta wyprawki.

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2017-10-16 09:27:22
    Od: g...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lipca 2017 10:19:53 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > Da radę gdzieś taniej wykupić?

    Wszystkie moje dwukolki przenioslem do Linka. Zupelnie przypadkiem wycenilem ale
    kazdy wyszedl ok 30PLN taniej (125 i 650ccm).

    No, moze poza pewna czeska pania z lat osiemdziesiatych - tej nie mieli w bazie i
    wyceniali jak prawdziwy zabytek. Pozostalem w PZU - ci baze (jak i model biznesowy)
    maja z poprzedniego wieku.

    Na pewno warto sprawdzac, tez bylem przekonany, ze taniej jak w PZU nie ma nigdzie.
    --
    zdrofka

  • 7. Data: 2017-10-16 09:30:01
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 13:59:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > A opłaca ci się marnować czas dla 30zł?

    Najciekawsze, ze wszedzie poza PZU mozna wykupic zdalnie i zaplacic karta przez
    telefon :)

    Tak, tracilem ok 40 min 3x w roku fatygujac sie do oddzialu, czekajac w kolejce ze
    starowinkami, ktore chca oplacic w kasie kolejny miesiac swojej polisy...

    --
    zdroofka
    amos

  • 8. Data: 2017-10-16 19:01:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-16 o 09:30, g...@g...com pisze:

    > Tak, tracilem ok 40 min 3x w roku fatygujac sie do oddzialu, czekajac w kolejce ze
    starowinkami, ktore chca oplacic w kasie kolejny miesiac swojej polisy...

    Ja zdecydowanie wolę, kiedy to do mnie pofatyguje się agent i przedstawi
    najkorzystniejsze oferty, po czym zapłacę przez internet. W żadnej
    kolejce nie mam zamiaru stać i nigdy nie stałem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/