  • 1. Data: 2011-01-06 19:50:40
    Temat: Gdzie jest AZ????
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    Chlopak cos mowil ze zamierza skladac KHI - to przy ktorym nic nie robi bo
    sie nie psuje.
    I juz od wczoraj nie daje znakow zycia. Martwie sie o niego czy aby
    chlopakowi sie cos nie stalo...
    Cos mowil o smarownicach cisnieniowych i wzial ode mnie wielki klucz.
    Zeby mu nie wyszedl z tego jakis suchy dok...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-01-06 20:50:49
    Temat: Re: Gdzie jest AZ????
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Sty, 20:50, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Cos mowil o smarownicach cisnieniowych i wzial ode mnie wielki klucz.
    > Zeby mu nie wyszedl z tego jakis suchy dok...

    Chłopaku robienie a czynności serwisowe to dwie różne sprawy. KHI już
    złożone i czeka na świeżutkiego Motula 300V. Narazie to samochodem
    miałem sesje zdjęciową na szosie lubelskiej, jak dostanę pocztówkę to
    się pochwalę.

    Dziękuję za troskę.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-01-07 14:45:07
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-06 21:50, AZ pisze:
    Narazie to samochodem
    > miałem sesje zdjęciową na szosie lubelskiej, jak dostanę pocztówkę to
    > się pochwalę.
    >
    > Dziękuję za troskę.
    Samochodem?Niemozliwe,przecież już jest +5:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-01-07 18:09:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Sty, 15:45, Monster <a...@o...pl> wrote:

    >   Samochodem?Niemozliwe,przecie ju jest +5:-)

    Mus to mus, ale od poniedziałku mam nadzieje już na moto :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-01-07 20:04:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-07 19:09, AZ pisze:

    > Mus to mus, ale od poniedziałku mam nadzieje już na moto :-)
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200
    Teraz też mam mus,ale co przez święta i Nowy Rok polatałem to moje,na
    mrozie to chociaż śnieg się nie kleił:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-01-19 11:19:42
    Od: "Anna Mostowska" <z...@b...pl>

    Nie zapominajci eże jednak czasem coś się może popsuć a to żę ma jakieś
    dobre chęci żeby to poskładać to chyba dobrze
    P.S. musi się jeszcze troszką na tym znać rzeby to działało :)